„Lidl“ ketvirtus metus iš eilės išrinktas tvariausiu prekės ženklu Lietuvoje

24.03.2023 07:00:00 | Vilnius

Lidl

Prekybos tinklas „Lidl“ jau ketvirtus metus iš eilės pripažintas tvariausiu prekės ženklu šalyje, rodo „Sustainable Brand Index™️“ – didžiausia nepriklausoma prekių ženklų tvarumo analizė Europoje. Šį tvariausių įmonių reitingą sudarė Švedijoje įsikūrusi tyrimų bendrovė „SB Insight“.

Analizė atliekama aštuoniose šalyse – Norvegijoje, Švedijoje, Suomijoje, Danijoje, Nyderlanduose ir Baltijos šalyse. Kiekvienoje šalyje gyventojai vertino įvairių sričių prekių ženklus už jų atsakomybę aplinkos apsaugos ir socialiniu požiūriu. Lietuvoje iš 84 prekės ženklų tvariausiu išrinktas prekybos tinklas „Lidl“.

„Gaudami šį prestižinį apdovanojimą jau ketvirtus metus iš eilės tik dar tvirčiau įsitikinome, kad Lietuvos žmonėms rūpi tvarumas ir jie vertina mūsų pastangas. Siekiame, kad mūsų veikla būtų tvaresnė kiekviename žingsnyje – nuo tvaresnių produktų ir pakuočių iki žmogaus teisių apsaugos, rūpesčio darbuotojais ir pagalbos vietos bendruomenėms. Reguliariai peržiūrime visus savo tikslus ir pasiekimus bei išsikeliame vis naujų, o šis įvertinimas dar labiau skatina skirti tvarumui daugiau dėmesio“, – sako „Lidl Lietuva“ socialinės atsakomybės konsultantė Rasa Didjurgytė.

Tyrimų agentūra „SB Insight“ kasmet nuo 2011 m. vertina, kokią įtaką tvarumo politika daro prekių ženklams, jų komunikacijai ir verslo plėtrai, bei išveda prekių ženklų tvarumo indeksą. Įmonės atrenkamos pagal kelis nepriklausomus kriterijus: užimamos rinkos dalį, apyvartą ir bendrą prekių ženklo žinomumą šalyje. Atrinktus prekių ženklus aplinkosaugos ir socialinės atsakomybės srityse vėliau vertina šalies gyventojai.

Dar daugiau dėmesio žmogui ir planetai

„Lidl“ prekybos tinklas daug dėmesio skiria energijos taupymui, atsinaujinantiems energijos šaltiniams ir poveikio aplinkai mažinimui. Nuo 2022 finansinių metų „Lidl Lietuva“ operatyvinė veikla yra neutrali klimatui – įmonė kompensuoja šiltnamio dujų emisiją, kurios šiuo metu negali išvengti, finansuodama patikimus, sertifikuotus klimato projektus. Taip pat, siekdama mažinti neatsinaujinančių išteklių naudojimą, taršą ir skatinti žiedinės ekonomikos principų taikymą, bendrovė vykdo įvairiapusę plastiko strategiją.

Be to, 2021 m. liepos mėn. „Lidl Lietuva“ pradėjo iniciatyvą „Duok ruoniukui penkis“. Nuo jos pradžios Baltijos jūros gyvūnų reabilitacijai prekybos tinklas kartu su klientais surinko daugiau nei 100 tūkst. eurų sumą.

Siekdamas prisidėti prie geresnės planetos ir žmonių sveikatos, prekybos tinklas taip pat vadovaujasi sąmoningos mitybos politika. „Lidl“ nuosekliai tobulina savo privačių prekių ženklų produktų sudėtį: mažina pridėtinio cukraus ir druskos kiekį, kur įmanoma, mažina dirbtinių dažiklių, kvapiųjų medžiagų, taip pat konservantų naudojimą. Įmonė taip pat nuo kovo mėnesio pradėjo riboti sveikatai nepalankių produktų rinkodarą, skirtą vaikams.

„Lidl“ prekybos tinklas plečia planetai palankesnių augalinių produktų asortimentą, iki 2025 m. pabaigos siekia ketvirtadaliu padidinti ekologiškų produktų bei 30 proc. – Lietuvoje užaugintų vaisių ir daržovių pasiūlą savo parduotuvėse. Tokiu būdu šių produktų asortimentas bus dar tvaresnis, o šiltnamio dujų emisijos – mažesnės.

Prekybos tinklas itin didelį dėmesį skiria ir darbuotojų gerovei. „Lidl Lietuva“ siūlo vieną konkurencingiausių atlyginimų tarp maisto produktais prekiaujančių didžiųjų Lietuvos prekybos tinklų. Papildomai investavus į darbo užmokesčių biudžetą, nuo šių metų sausio 1 d. atlyginimai augo visų parduotuvių ir logistikos centro komandų nariams, o rugsėjį padidės ir administracijos darbuotojų atlyginimai.

„Lidl“ taip pat teikia pagalbą bendruomenėms ir socialiai jautrioms grupėms. Viena iš iniciatyvų – socialinis projektas „Už saugią aplinką mūsų vaikams“, prie kurio gali prisidėti ir visi Lietuvos žmonės. Priduodami depozitines pakuotes „Lidl“ taromatuose, pirkėjai gali už jas gautą sumą paaukoti vaikų dienos centrus koordinuojančioms organizacijoms. Surinktą sumą „Lidl“ kiekvieną mėnesį padvigubina, o per penkis projekto metus kartu paaukota jau daugiau kaip 400 tūkst. eurų.

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Pasidalinti

Daugiau