Įsitraukimas į dialogą
Nuo tiekėjų ir klientų iki mūsų darbuotojų: mažmeninėje maisto produktų prekyboje susiduriame su daugybe interesų grupių. Informacijos mainai su jais yra vienas svarbiausių mūsų rūpesčių. Taip galime perduoti savo žinias ir mokytis vieni iš kitų. Nes tik kartu galėsime įveikti ateities iššūkius ir kasdien tobulėti.
Mes, „Lidl“, esame nuolatos įsitraukę į tęstinį, skaidrų dialogą su visais mums svarbiais partneriais, darbuotojais ir klientais, kad padėtume jiems suprasti mūsų požiūrį.
Mažmeninė prekyba maisto produktais vyksta tarpinėje grandyje – tarp gamintojų ir vartotojų. Tokioje pozicijoje ji gali prisidėti prie tvaresnio ir atsakingesnio kasdienių produktų vartojimo.
Mūsų tikslai ir pasiekimai
Pirkėjų apklausos
Siekdami geriau suprasti mūsų pirkėjų poreikius, kasmet atliekame jų apklausas
Darbuotojų apklausos
Siekdami įvertinti darbuotojų pasitenkinimą darbu, kasmet atliekame jų apklausą ir atsižvelgdami į jos rezultatus geriname darbo sąlygas
Programėlė darbuotojams
Siekdami pagerinti vidinį dialogą, nuo 2021 metų komunikacijai su darbuotojais naudojame „We are Lidl“ programėlę
Tvarumo ataskaitos
Kas dvejus metus rengiame ir publikuojame „Lidl Lietuva“ tvarumo ataskaitas
Suinteresuotųjų šalių apklausos
Rengdami tvarumo ataskaitą apklausiame visas suinteresuotąsias šalis, kokios tvarumo temos joms yra svarbiausios
Dokumentų publikavimas
Rengiame, naujiname ir publikuojame įvairius strateginius, pozicinius dokumentus, siekdami aiškiai iškomunikuoti mūsų požiūrį, pasiekimus ir įsipareigojimus įvairiose tvarumo srityse