Sąmoninga mityba: „Lidl“ - pirmasis pasirinkimas visiems
„EAT Lancet“ komisija, bendradarbiaudama su planetai ir sveikatai palankios mitybos kūrėjais (angl. Planetary Health Diet), parengė mokslinį mitybos modelį orientuotą į žmonių sveikatą ir planetos gerovę. Remiantis šiuo pagrindu, jei dauguma žmonių laikytųsi augalinės mitybos principų, iki 2050 metų būtų įmanoma išmaitinti 10 milijardų žmonių, neperkraunant planetos pajėgumų.
Mūsų taikomos priemonės
Žengdami tvaresnės ateities link išsikėlėme tikslą, kad mūsų klientai nuolat galėtų rinktis geriausius produktus sveikesniam ir tvaresniam gyvenimo būdui. Mūsų taikomos priemonės apjungia tris principus: „Sveika mityba“, „Tvaresnė mityba“ ir „Skaidrumas ir įgalinimas“.
Iki 2030 finansinių metų pabaigos savo asortimente siekiame padidinti viso grūdo sudedamųjų dalių dalį visų grūdinių maisto produktų kategorijose iki 10 procentų, lyginant su 2023 finansiniais metais. Iki 2030 finansinių metų pabaigos taip pat sieksime pasiūlyti bent po vieną viso grūdo produkto alternatyvą tam tikrose privačių prekės ženklų kategorijose.
Iki 2025 finansinių metų pabaigos sieksime 20 procentų sumažinti vidutinį pridėtinio cukraus ir pridėtinės druskos kiekį savo privačių prekės ženklų produktuose.
Iki 2030 finansinių metų pabaigos sieksime savo asortimente iki 10 procentų, lyginant su 2023 finansiniais metais, padidinti parduodamų augalinės kilmės baltymų šaltinių dalį. Nuo 2022 m. stebime baltymų pasiskirstymą (angl. Protein Split), kad nustatytume augalinių baltymų šaltinių dalį, lyginant su gyvūninių baltymų šalininiais. Siekiame savo klientams pasiūlyti daugiau savo privataus prekės ženklo „Vemondo“ veganiškų ir vegetariškų produktų. Tokiais augalinės kilmės produktais norime atkreipti ne tik veganų ir vegetarų, bet ir visų klientų dėmesį ir paskatinti vartoti daugiau augalinės kilmės maisto produktų.
Vaisių ir daržovių asortimentas sudaro svarbią mūsų Sąmoningos mitybos strategijos, pagrįstos sveikatai palankios mitybos modeliu, dalį, todėl ir toliau siekiame, kad mūsų klientai kasdien rinktųsi iš plataus šviežių vaisių ir daržovių asortimento. Be to, orientuojamės į didesnę sezoninių vaisių ir daržovių pasiūlą bei siekiame plėsti produktų iš ekologinių ūkių asortimentą.
Įsipareigojome iki 2030 finansinių metų pabaigos 50 procentų, lyginant su 2018 finansiniais metais, sumažinti maisto atliekų kiekį. Šiam tikslui pasiekti daugelį metų visoje vertės grandinėje laikomės visapusiško sisteminio požiūrio, kad kuo labiau sumažintume maisto produktų nuostolius dar prieš jiems atsirandant.
Didiname vartotojų informuotumą sveikesnės ir tvaresnės mitybos klausimais. Ženklindami atitinkamus gaminius siekiame didesnio skaidrumo, norime, kad klientai priimtų sąmoningus pirkimo sprendimus matydami pripažintus sertifikatus ir jų ženklinimą pvz., „Fairtrade“.
Esame įdiegę maistinės vertės „NutriScore“ ženklinimą, į kurį laipsniškai įtraukiame visą privačių prekės ženklų asortimentą.
Mūsų atsakomybė dėl sąmoningos mitybos
Mūsų įsipareigojimas skaičiais
Skaidrumas palyginant faktinį „Lidl“ asortimentą su sveikatai palankios mitybos modeliu (angl. Planetary Health Diet) iki 2030 finansinių metų pabaigos.
Iki 2030 finansinių metų pabaigos sieksime savo asortimente iki 10 procentų, lyginant su 2023 finansiniais metais, padidinsime parduodamų augalinės kilmės baltymų šaltinių dalį.
Viso grūdo produktų pasiskirstymo rodiklis (angl. whole grain split) iki 10%. Viso grūdo produktų dalis visų grūdinių maisto produktų kategorijoje
-