Nauja „Lidl“ iniciatyva kviečia apie darbą prekybos tinkle išgirsti iš pirmų lūpų

06.09.2021 10:00:00 | Vilnius

Šią savaitę Lietuvoje startuoja nauja „Lidl Lietuva“ darbdavio įvaizdžio iniciatyva „Klausk, kaip man sekasi dirbti LIDL?“. Nuo rugsėjo 6-os iki lapkričio 1-os dienos prekybos tinklo parduotuvių lankytojai galės pakalbinti specialiais marškinėliais apsivilkusius darbuotojus ir iš pirmų lūpų sužinoti apie jų patirtį dirbant „Lidl“.

„Nuoširdų rūpestį mūsų darbuotojais laikome prekybos tinklo prioritetu, kuriam skiriame ypatingai daug dėmesio. Dėl to nenuostabu, kad „Lidl“ komandos nariai tampa savotiškais organizacijos ambasadoriais, prisidedančiais prie įmonės įvaizdžio kūrimo ir komandos papildymo. Daugybė įmonės personalo karjerą čia pradėjo dėl atvirų pokalbių su organizacijoje dirbančiais draugais ar šeimos nariais, todėl nusprendėme tokią galimybę suteikti ne tik tiems, kurių artimieji dirba „Lidl“ – nuo šiol tai galės padaryti visi mūsų parduotuvių lankytojai, kuriuos domina darbas įmonėje“, – sako „Lidl Lietuva“ personalo vadovė ir valdybos narė Sandra Savickienė.

Iniciatyvos metu dalis „Lidl“ parduotuvių darbuotojų vilkės specialius geltonos spalvos marškinėlius su užrašu „Klausk, kaip man sekasi dirbti LIDL?“. Visi prekybos tinklo pirkėjai nuo rugsėjo 6-os iki lapkričio 1-os dienos yra kviečiami pakalbinti šiuos darbuotojus ir sužinoti, kokios darbo sąlygos vyrauja įmonėje, išgirsti atsiliepimų apie kolektyvą ir vidinę organizacijos kultūrą, atlygį, papildomas naudas ir kt.

Iniciatyva vyks visame „Lidl“ tinkle, tad lankytojai galės susirinkti įspūdžius ir iš kelių skirtingų parduotuvių bei taip susidaryti dar platesnį vaizdą, kaip personalui sekasi dirbti „Lidl Lietuva“ įmonėje.

Jeigu lankytojas po pokalbio susidomės darbu „Lidl“ parduotuvėje, įmonės komandos narys jį nukreips prie stendo, kur bus galima nesunkiai užpildyti kandidato anketą. Tuomet tereikės sulaukti, kol su kandidatu susisieks „Lidl Lietuva“ atrankų specialistai ir pakvies jį dalyvauti atrankoje.

„Visuomenėje vis dar vyrauja įsitikinimas, kad kandidatavimas į atvirą poziciją darbovietėje – daug pastangų reikalaujantis procesas, o darbo pokalbis – grėsmingas įvykis. Tačiau taip būti neturėtų. Šia iniciatyva siekiame priartinti galimybę pasikalbėti apie darbą arčiau žmonių ir tai daryti neįpareigotai, nejaučiant įtampos ir spaudimo. Neabejojame, kad „Lidl“ ambasadoriai noriai atsakys į visus klientų klausimus, tad tikimės, kad susidomėjimo netruks visos iniciatyvos metu“, – teigia S. Savickienė.

Papasakos ir apie atlygį, ir apie vidinę kultūrą

Anot „Lidl Lietuva“ personalo vadovės, prekybos tinklo darbuotojai galės papasakoti apie įmonėje taikomą atlygio kėlimo politiką, papildomas naudas, pavyzdžiui, privatų sveikatos draudimą ar motyvacinius priedus prie algos.

„Taip pat parduotuvių lankytojai galės iš pirmų lūpų išgirsti pasakojimų apie vidinę įmonės kultūrą, parduotuvės darbuotojų atliekamas funkcijas, darbo grafiko ypatybes bei potencialų atlygį už darbą. Be to, pirkėjai galės išsiaiškinti, ko tikėtis pirmomis darbo dienomis, kaip vyksta mūsų naujokų įvedimo procesas“, – sako S. Savickienė.

„Lidl Lietuva“ šiuo metu dirba daugiau nei 2,5 tūkst. darbuotojų. Lietuvoje iš viso veikia 57 „Lidl“ prekybos tinklo parduotuvės 23-uose šalies miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje bei Druskininkuose.

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Atsisiųsti

Atsisiųsti (725.5 KB)

Pasidalinti

Kitos naujienos
Daugiau