Naujoje „Lidl“ reklamos kampanijoje – dėmesys dirbantiems tėvams
28.08.2020 | Vilnius
Tūkstančiai dirbančių mamų ir tėčių kasdien bando suderinti vaikų priežiūrą ir profesinį gyvenimą. Ekspertų teigimu, tokia galimybė jiems yra itin svarbi ir lemia didesnę ištikimybę darbdaviui. Tai patvirtina ir „Lidl“ atliktas lojalaus darbuotojo tyrimas – dirbantys tėvai, vertindami prekybos tinklo suteikiamą progą dirbti lanksčiu laiku ar pamainomis ir kitas papildomas naudas, yra patys lojaliausi komandos nariai.
Tėvystė neturėtų trukdyti karjerai
„Lidl Lietuva“ personalo vadovės Sandros Savickienės teigimu, visuomenėje vis dar egzistuoja įsitikinimas, kad vaikai – trukdis karjerai, tačiau prekybos tinklas „Lidl“ šį stereotipą stengiasi paneigti savo pavyzdžiu.
„Šiuo metu „Lidl Lietuva“ dirba 2400 darbuotojų, iš kurių 850 yra tėvai, auginantys vaikus iki 18 metų. Tai – daugiau nei trečdalis mūsų organizacijos personalo, nuolat jaučiame didžiulį įsipareigojimą prieš, galima sakyti, dviem etatais dirbančius mūsų komandos narius. Siekdami kalbėti apie šią jautrią temą ir atkreipti visuomenės dėmesį, nuo šiandien pradedame naują įvaizdžio kampaniją „Darbas po darbo“, kuria būsimiems darbuotojams norime parodyti, kad darbas ir karjera „Lidl“ yra suderinami“, – sako S. Savickienė.
Anot jos, vaikus auginantys tėvai turi laviruoti tarp didelės atsakomybės tiek savo darbe, tiek namuose, todėl kalbėjimas apie sunkumus, su kuriais susiduria vaikų turintys ar planuojantys turėti asmenys, yra svarbus kaip niekada.
„Mes žinome ir suprantame, kaip sunku yra suderinti dvi didelės atsakomybės reikalaujančias gyvenimo sritis. Vaikų auginimas – be galo sudėtingas ir daugybės pastangų reikalaujantis darbas, tačiau Lietuvoje vis dar per mažai kalbame šia tema. Dėl to, šios kampanijos metu, bandysime sukelti platesnę diskusiją viešojoje erdvėje, o tam į pagalbą pasitelksime specialiai sukurtas reklamas, kurias šalies gyventojai galės išvysti žiniasklaidoje, socialiniuose tinkluose ir reklaminiuose stenduose“, – pažymi „Lidl Lietuva“ personalo vadovė.
Anot jos, kampanija „Darbas po darbo“ turėtų parodyti, kad dirbančių mamų ir tėčių atžvilgiu darbovietėse neturėtų būti jokios diskriminacijos, o prekybos tinklo patirtis rodo, kad rūpestį jais įvertina ir patys darbuotojai: „Įmonėje atlikto lojalaus darbuotojo tyrimo rezultatai atskleidė, kad būtent ši komandos narių grupė yra pati lojaliausia, todėl abipuse pagarba paremto ryšio kūrimas duoda vaisių tiek darbdaviui, tiek darbuotojui.“
Nuo darbo pamainomis iki dovanėlių vaikams
S. Savickienės teigimu, „Lidl“ parduotuvėse dirbantys tėčiai ir mamos turi puikias darbo sąlygas – remiantis „Rekvizitai.lt“ 2020 liepos mėn. duomenimis, palyginus 5 Lietuvos didžiųjų prekybos tinklų, prekiaujančių maisto produktais, darbuotojo vidutinį darbo užmokestį, „Lidl“ darbuotojai ne tik gauna didžiausią vidutinį darbo užmokestį mažmeninės prekybos sektoriuje, bet ir turi galimybę dirbti pamainomis.
„Kadangi rytinė pamaina prasideda nuo 6 val. ryto, nuo popietės tėvai jau gali leisti laiką su savo vaikais. Tiesa, kita dalis tėvų turi galimybę pasilikti laisvą rytą ir spėti nuvesti atžalas į darželį ar mokyklą, o po pietų eiti į darbą“, – sako pašnekovė.
Ji pratęsia, kad „Lidl“ imasi ir daugiau papildomų veiksmų, kuriais išreiškia rūpestį tėvams: „Visų darbuotojų vaikams per svarbiausias metų šventes – rugsėjo pirmąją ir Kalėdas – dovanojame įvairias dovanas. Be to, mamai ar tėčiui išėjus vaiko priežiūros atostogų, jie gauna rinkinį su priemonėmis, kurių gali prireikti rūpinantis savo atžala.“
Anot „Lidl Lietuva“ personalo vadovės, grįžus iš atostogų, mamos ir tėčiai yra supažindinami su naujovėmis, vadovai papasakoja, kokie pokyčiai įvyko organizacijoje per šį laiką. Taip pat jiems parengiamas žinių atnaujinimo planas su visa reikalinga informacija, užtikrinsiančia sklandų grįžimą į darbovietę.
„Tėvystė tikrai neturi būti nuosprendis karjerai ir savo pavyzdžiu rodome, kad tėvai gali suderinti tiek profesines ambicijas, tiek ir dėmesį bei rūpestį savo vaikais“, – sako „Lidl Lietuva“ personalo vadovė.