„REset Plastic“ strategija
Plastikai yra tvirti, lengvi, ilgaamžiai, lankstūs, lengvai formuojami ir universalūs. Dėl savo gerųjų savybių jie yra plačiai naudojami įvairiose srityse (nuo maisto pakuočių iki kompiuterių, tekstilės bei medicininių prietaisų) ir yra neatsiejama mūsų kasdienio gyvenimo dalis. Mažmeninėje prekyboje plastikinės pakuotės yra dažnai naudojamos siekiant apsaugoti prekes, ypač maisto produktus, išlaikyti jų kokybę ir ilgesnį galiojimo laiką.
Tačiau plastiko tvirtumas ir ilgaamžiškumas yra neigiamos savybės, kai jis patenka į aplinką. Plastiko irimo laikas priklauso nuo plastiko rūšies bei aplinkos sąlygų ir gali trukti šimtus metų, o kai kurie plastikai praktiškai niekada nesuyra, tik skaidosi į vis smulkesnes daleles.
Didelė įvairovė plastikų rūšių yra naudinga gaminant skirtingas funkcijas atliekančius gaminius bei pakuotes. Tačiau tai sukelia ir daug sunkumų, kai skirtingų tipų plastikus reikia išrūšiuoti ir perdirbti. Kai kurie plastikai iki šiol yra neperdirbami.
Siekdama taupesnio išteklių naudojimo ir taršos mažinimo „Schwarz“ grupė, kuriai priklauso ir „Lidl“, sukūrė ir vykdo plastiko strategiją „REset Plastic“, kuria siekiama įgyvendinti žiedinės ekonomikos principus. Ši visapusiška strategija apima plastiko mažinimą, projektavimą, perdirbimą, šalinimą iš aplinkos, taip pat inovacijas ir švietimą. Šios priemonės padeda taupiau naudoti plastiką, jį perdirbti ir vėl grąžinti į gamybą, mažinant taršą ir naujų žaliavų poreikį.
Mūsų tikslai privačių prekių ženklų plastiko pakuotėms
%
mažiau plastiko iki 2025 m. pabaigos
%
visos plastiko pakuotės kuo labiau perdirbamos nuo 2025 m. pabaigos
%
perdirbto plastiko mūsų pakuotėse nuo 2025 m. pabaigos