I. Mackevičienė: „Lidl“ privačių prekių ženklų kokybės ir kainos santykis – priežastis čia apsipirkti

26.01.2021 10:00:00 | Vilnius

Dar visai neseniai šalyje vyravo įsitikinimas, kad vienintelis privačių prekių ženklų privalumas yra žema kaina, tačiau prekybos tinklo „Lidl“ startas Lietuvoje parodė, kad koja kojon su žema kaina gali žengti ir aukšta kokybė. Nuomonės formuotoja ir dviejų vaikų mama Ieva Mackevičienė papasakojo ne tik apie savo anksti pradėtą kelionę su „Lidl“, bet ir pasidalijo mėgstamiausiais prekybos tinklo privačiais prekių ženklais ir kodėl juos renkasi.

 „Šalies gyventojai vis labiau pasitiki privačiais prekių ženklais. Panašu, kad tam įtakos turėjo ir „Lidl“ prekybos tinklo pasirodymas Lietuvoje –  pastebime, jog per beveik penkerius mūsų veiklos metus susidomėjimas „Lidl“ privačių prekių ženklais išaugo, pirkėjai atrado savo mėgstamus privačius prekių ženklus ir produktus bei spėjo įsitikinti, kad tuos pačius poreikius tenkinančias prekes galima įsigyti ir neaukojant jų kokybės. Savo ruožtu, mes nuolat skiriame daugybę laiko ir pastangų atsirinkdami gamintojus ar kartu tobulindami produkcijos kokybę, mat aukšta gaminių kokybė yra viena iš svarbiausių „Lidl“ veiklos vertybių“, – sako „Lidl“ pardavimų skatinimo departamento vadovas Linas Baltušis.

Kelionės į užsienio „Lidl“ parduotuves laukdavo su nekantrumu

Ieva pasakoja, kad „Lidl“ produktus ji pamėgo dar prieš prekybos tinklo veiklos pradžią Lietuvoje. Anot pašnekovės, studijuodama Vilniuje, ji su malonumu grįždavo namo į Marijampolę, nes tai retkarčiais reikšdavo kelionę į „Lidl“ parduotuvę Suvalkuose.

„Jau tada dievinau „Lidl“ pieno produktus, tad kiekvienos kelionės į prekybos tinklo parduotuvę laukdavau su nekantrumu. Suprantama, kad nusipirkto maisto užtekdavo ne tik savaitgaliui namuose, tad dalį jo parsiveždavau ir į Vilnių. Na o atsidarius pirmajai „Lidl“ parduotuvei Lietuvoje, iškart tapau ištikima kliente ir, tiesą sakant, net nebeatsimenu, kada paskutinį kartą esu lankiusis kitur“, – sako Ieva.

Namų neįsivaizduoja be pieno ir valymo produktų

Anot jos, meilė „Lidl“ pieno produktams neišblėso ir prekybos tinklui pradėjus veiklą Lietuvoje: „Ir dabar mūsų šaldytuvas pilnas „Pilos“ pieno produktų – pradedant sūriais ir pienu be laktozės, vaikiškais jogurtais ar sūreliais, kuriuos itin mėgsta mūsų su Rolandu vaikai – Motiejus ir Meilė Marija.“

Kalbėdama apie vaikus, Ieva pamini ir kitą jos atžalų mėgstamą prekės ženklą – „Lupilu“: „Kai reikėjo, naudojome tiek „Lupilu“ sauskelnes, tiek vystymo paklotus ar drėgnas servetėles, tačiau net ir paaugus Meilei Marijai, vis dar naudojame šio prekės ženklo skalbiklius ir skalbimo miltelius. Be to, abu mūsų vaikai labai mėgsta įvairias „Lupilu“ tyreles, kurias naudojame kaip sveiką užkandį.“

Pasak Ievos, jos namai taip pat neapsieina ir be „W5“ valymo priemonių: „Valikliai grindims, tualetui, gaivikliai, kempinėlės, valymo servetėlės, tinkančios bet kuriam namų ar lauko paviršiui nuvalyti – mūsų spintelėse galima rasti visa tai ir dar daugiau švarinimo produktų iš „W5“ produktų linijos, padedančių kiekvieną namų kampelį paversti spindinčia švaros oaze.“

Picos ir ledai padeda nusikelti į Italiją

Pašnekovės teigimu, ji savo namuose visada ieško progų nukeliauti į Italiją, todėl ledai ir picos – neišvengiama kombinacija, dažnai atsidurianti Ievos šaldiklyje.

„Dar nuo mano studentavimo laikų beprotiškai pamėgau „Trattoria Alfredo“ šaldytas itališkas picas, kurios išsiskiria ne tik gausiu kiekiu sūrio, kumpio, saliamio, tiesiog prikrauto ant picos viršaus, bet ir traškia tešla. Valgant ją, man visada sunku suprasti, kad šią picą ką tik išsikepiau savo namų orkaitėje ir aš nesėdžiu prie stalo itališkame restorane. Dar giliau į Italiją nusikelti padeda bene mėgstamiausi mano ledai – „Ballino“ ir „Gelatelli“. Pastaruosius perkame dėžutėmis ir labai džiaugiamės, kad jų kainos ir kokybės santykis – tobulas“, – sako Ieva.

Pašnekovė pažymi, kad, jos nuomone, puikiu kokybės ir kainos santykiu pasižymi visi „Lidl“ privačių etikečių produktai: „Juk „Lidl“ prisiima atsakomybę už šias prekes ir neša ją ant savo pečių, todėl nenuostabu, kad prekybos tinklas investuoja itin daug į privačių prekių ženklų kokybės užtikrinimą, griežtai atsirenka savo partnerius ir tai daro už visiems prieinamą kainą.“

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Kategorijos


Atsisiųsti

Atsisiųsti (2.01 MB)

Pasidalinti

Kitos naujienos
Daugiau