„Vikeda“: partnerystė su „Lidl“ atvėrė duris eksportui ir į Centrinę Europą

18.06.2020 09:00:00 | Vilnius

„Lidl“ partnerystė su „Vikeda“

Kėdainiuose įsikūrusi viena didžiausių ledų gamintojų Lietuvoje UAB „Vikeda“ savo veiklą vykdo nuo 1997-ųjų metų. Daugiau nei dvidešimtmetį išlaikyti pripažinimą įmonei padeda gamyboje naudojamos aukščiausios kokybės žaliavos ir natūralus bei šviežias pienas iš Lietuvos ūkių. Produkcijos kokybė ir gamybos technologijos išskirtinumas bendrovei jau leido įsitvirtinti JAV ir Vokietijos rinkose, o glaudi partnerystė su prekybos tinklu „Lidl“ atvėrė duris ir į Centrinę Europą.

„Kasmet siekiame, kad mūsų partneriai, kurių tiekiamais produktais pasitikime labiausiai, galėtų sėkmingai žengti ir į tarptautinius vandenis. Tam savo tiekėjams diktuojame itin aukštus kokybės standartus. Džiaugiamės, kad UAB „Vikeda“ gaminamus ledus galime pasiūlyti tiek Lietuvoje, tiek kitose „Lidl“ šalyse bei tikimės, kad ši partnerystė bendrovei atvers dar daugiau galimybių įsitvirtinti užsienio rinkose ir sustiprinti savo įvaizdį pasauliniame kontekste“, – sako „Lidl Lietuva“ vyriausiasis asortimento vadovas Lukas Gudas.

Nuo įprasto plombyro iki ledų su probiotikais

Pasak UAB „Vikeda“ įmonės generalinio direktoriaus Algirdo Gauronskio, nors populiariausiu įmonės produktu išlieka plombyriniai ledai vafliniuose puodeliuose, tačiau pastaruoju metu sparčiai populiarėjantis sveikas gyvenimo būdas paskatino gamintoją atidžiau peržvelgti savo produktų ingredientus ir ieškoti naujų skonių.

„Vikeda“ generalinio direktoriaus teigimu, „Lidl“ tiekiamų ledų receptūros yra ištobulintos profesionalių įmonės technologų komandos ir paruoštos atsižvelgiant į mėgstamiausius rinkos skonius bei vartojimo tendencijas.

Anot jo, šiuo metu prekybos tinklui „Lidl“ bendrovė gamina „Ballino“ prekės ženklu pažymėtus įvairių skonių ledus tiek rageliuose, tiek vafliniuose puodeliuose, o eksporto rinkose sėkmingai tiekia ne tik Lietuvoje suformuotą „Ballino“ produktų asortimentą, bet ir kitus „Lidl“ ledų prekės ženklus „Gelatelli“ bei „Kuljanka“.

Konkurencinis pranašumas – kokybė ir patikimi partneriai

Anot „Vikeda“ vadovo, šiuo metu 60 proc. įmonės apyvartos yra sugeneruojama eksporto rinkose, o įmonėje pagaminta produkcija tiekiama net į 25 pasaulio valstybes. Ir nors konkurencija Europoje gana didelė, A. Gauronskis tikina, kad  išsiskirti  padeda ne tik unikali gamybos technologija, bet ir partnerystė su stabiliais ir patikimais tarptautiniais partneriais.

„Lidl“ turi labai aukštus kokybinius reikalavimus savo tiekėjams ir jų gaminamai produkcijai, todėl mums ši partnerystė reiškia įvertinimą ir patvirtinimą, kad gaminame pasaulinius kokybės standartus atitinkančius ledus. Džiaugiamės, kad nepriekaištinga ledų kokybe nuo 2017 m. gali įsitikinti Lenkijos gyventojai, o nuo 2018–2019 m. ir slovakai bei čekai“, – sako įmonės generalinis direktorius.

Karantino metu pavyko išlaikyti stabilumą

Dar kovo mėnesį Lietuvą sukaustęs karantinas palietė kone visas verslo sritis. „Vikeda“ vadovas atskleidžia, kad griežti karantino apribojimai turėjo įtakos ir ledų gamybos bendrovėms.

„Ribojimų paskelbimas paveikė ne tik mūsų įmonę, bet ir visą industriją. Ledai yra impulsyvaus vartojimo prekė, tad pirkėjų srautų mažėjimas parduotuvėse tikrai buvo juntamas. Vis dėlto net ir karantino metu mums pavyko išlaikyti stabilumą – reagavome į vartojimo namuose pokyčius ir pristatėme šeimynines ledų pakuotes su 6 porcijomis vienoje dėžutėje. Džiugu, kad šį sudėtingą laikotarpį pavyko įveikti ir patikimų partnerių Lietuvoje dėka“, –  tvirtina A. Gauronskis.

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Atsisiųsti

Atsisiųsti (331.74 KB)

Pasidalinti

Kitos naujienos
Daugiau