„Klaipėdos pieno“ eksporto rinkų vadovė: bendradarbiavimas su „Lidl“ padeda įsitvirtinti užsienio rinkose

12.06.2020 09:00:00 | Vilnius

UAB „Klaipėdos pienas“ uostamiestyje savo veiklą vykdo jau nuo 1950-ųjų metų, o gausus įmonės gaminamų produktų asortimentas jau ilgą laiką yra neįsivaizduojamas be valgomųjų ledų. Šiandien bendrovės kuriami ledai yra neatsiejamas vasaros atributas, kurių skonį gerai pažįsta visa Lietuva ir pasaulis. Glaudus „Klaipėdos pieno“ bendradarbiavimas su „Lidl“ lėmė, kad su įmonės produkcija susipažinti gali ir užsienyje esančių prekybos tinklo parduotuvių lankytojai.

„Klaipėdos pienas“ yra vienas iš seniausias tradicijas turinčių ledų tiekėjų šalyje, kurio gaminami natūralūs ir kokybiški produktai yra puikiai žinomi tiek Lietuvoje, tiek ir už jos ribų. Džiaugiamės, kad ir užsienio šalių klientams suteikiame galimybę išbandyti lietuvišką produkciją“, – sako „Lidl Lietuva“ vyriausiasis asortimento vadovas Lukas Gudas.

Siūlo ypatingo skonio ledus

„Mūsų įmonė skaičiuoja jau 70-tuosius metus, tad galime pasigirti ne tik originaliais receptais ar natūraliais ingredientais, kurių sudėtyje nėra dirbtinių skonių bei priedų, bet ir gilia istorija, slypinčia už kiekvieno produkto“, – sako „Klaipėdos pieno“ eksporto vadovė Berta Motiejūnienė.

Ji pasakoja, kad Lietuvoje esančiose „Lidl“ parduotuvėse specialių pasiūlymų metu rasti „Baltosios varnelės“ prekinio ženklo ledus šeimyninėse pakuotėse ir išskirtinio skonio „Dione“ ledus su „Džiugo“ sūriu. Taip pat „Klaipėdos pienas“ prekybos tinklo užsakymu gamina trijų skirtingų skonių „Ballino“ prekinio ženklo ledus traškiuose vafliniuose rageliuose su kokosų įdaru, sūdyta karamele ir pistacijomis.

Į priekį veda abipusė pagarba

B. Motiejūnienė priduria, kad įmonės gaminamą produkciją šiemet galima rasti ne tik Lietuvoje, bet ir svetur esančiose „Lidl“ parduotuvėse: „Esame dėkingi prekybos tinklui už suteiktą galimybę tiekti ledus ir užsienio rinkoms – šiemet jau siūlėme savo ledus Graikijos gyventojams, o netrukus mūsų gaminiais mėgausis ir Lenkijos „Lidl“ parduotuvėse besilankantys pirkėjai.“
„Klaipėdos pieno“ eksporto vadovė tvirtina, kad įmonė itin vertina profesionalų „Lidl“ bendradarbiavimą, ypatingai aukštus prekybos tinklo kokybės reikalavimus ir jo inovatyvumą: „Šiais aspektais savo kasdienėje veikloje vadovaujamės ir mes, todėl jausdami abipusę pagarbą, kartu nuolatos ieškome naujų būdų, kaip maksimaliai išnaudoti šios partnerystės galimybes.“

Kokybė ir atidus gamybos procesas – pirmoje vietoje

Įmonės atstovė priduria, kad konkurencija visose Vakarų Europos šalyse yra ypač stipri, o daugelis verslų, gamindami ledus iš pieno miltelių ar augalinių riebalų, prekybos tinklams gali pasiūlyti ypač žemas kainas. Vis dėlto jos teigimu, lenktynėse dėl kainų įmonė nedalyvauja ir visą dėmesį skiria produktų kokybei. 

„Mūsų prioritetai skiriasi nuo kai kurių kitų ledų gamintojų – mes renkamės investuoti į išskirtinį gaminių ir pakuočių dizainą, kurti naujus skonių derinius, tausoti gamtą ir vartotojams siūlyti kuo natūralesnius ir kokybiškesnius produktus. Nuo 2000–ųjų metų įmonėje veikia RVASVT kokybės valdymo sistema, taip pat esame įsidiegę ISO 9001:2008 ir ISO 22000:2005 bei BRC pasaulinio maisto saugos standartus, kurie lemia nepriekaištingą maisto saugos ir kokybės valdymo sistemą, o visą gamybos ir tiekimo procesą kruopščiai prižiūri mūsų kokybės užtikrinimo komanda“, – „Klaipėdos pieno“ eksporto rinkų vadovė. 

Pašnekovė pabrėžia, kad įmonei yra itin svarbu ne tik kokybiškų ir skanių produktų gamyba, bet ir visas procesas: „Mums rūpi, kad kiekvienas bendrovės darbuotojas jaustųsi kolektyvo dalimi ir būtų atsidavęs jos gyvenimui, todėl komandos tikėjimas, išskirtinis dėmesys gaminamam produktui ir nuoširdus darbas yra vieni iš pagrindinių mūsų kuriamų ledų ingredientų.“

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Atsisiųsti

Atsisiųsti (1.24 MB)

Pasidalinti

Kitos naujienos
Daugiau