5 priežastys, kodėl verta rinktis privataus prekės ženklo produktus

13.09.2022 11:00:00 | Vilnius

desra

Privačius prekės ženklus rečiau matome televizijos reklamose ar spaudoje, bet vis dažniau – savo pirkinių krepšeliuose ir namuose. Ekspertai neabejoja, kad dabartinės ekonominės aplinkybės pasaulyje šiai kategorijai gali atnešti dar geresnius laikus ir galimybę su pirkėjais užmegzti artimesnį ryšį.

Reikšmingą pokytį privačių prekės ženklų segmente Lietuvoje į rinką atnešė „Lidl“ prekybos tinklas. Šių metų birželį rinkos tyrimų bendrovė „Kantar“ atliko internetinę Lietuvos gyventojų apklausą. Paaiškėjo, kad pirkėjams „Lidl“ vardas siejasi ne tik su parduotuvių tinklu, bet ir vieta, kur galima rasti platų, gerai vertinamų prekių asortimentą. Ištikimiausi klientai nesunkiai įvardintų „Lidl“ privačius prekės ženklus – tai „Pilos“, „Cien“, „Argus“, „W5“, „Pikok Pure“, „Solevita“, „Alesto“, „Lupilu“ ir t.t. Jie apima įvairias prekių kategorijas – nuo pieno produktų, mėsos gaminių ir kitų maisto prekių iki švaros, kosmetikos priemonių ar prekių vaikams. Pateikiame penkias priežastis, kodėl verta dažniau rinktis privačių etikečių prekes.

1. Aukšta kokybė už gerą kainą

Vienas iš pačių svarbiausių aspektų, kuris atvedė privačius prekės ženklus į populiarumą – kaina. Tačiau ši rinka jau seniai persiorientavo nuo vieno – kainos – kriterijaus iki aukštos kokybės garantijos už gerą kainą. Todėl pirkdami tokius produktus, pirkėjai gali reikšmingai sutaupyti tiek kasdienėms išlaidoms maistui, tiek ir kitoms būtinosioms prekėms.

2. Nereikia mokėti už vardą

Privačiomis etiketėmis žymimus produktus dažnai gamina tie patys tiekėjai, kurių produkciją bei kokybę puikiai pažįstame. „Kurdami savo prekės ženklus, mes galime pasiūlyti pirkėjams aukštą kokybę už geriausią kainą, nes mes perkame tik patį produktą ir jo receptūrą. Pirkėjui tokiu atveju nereikia papildomai mokėti už žinomą prekės ženklą“, – sako „Lidl Lietuva” Komunikacijos departamento vadovas Valdas Lopeta.

3. Dėmesys sveikatai ir ekologijai

Norėdami garantuoti aukštą kokybę, prekybininkai, rinkdamiesi verslo partnerius ir dėliodami privačių etikečių asortimentą, natūraliai skiria daugiau dėmesio ir tokiems dalykams kaip sveikata bei ekologija. Taip atsiranda iniciatyvos tobulinti ir plėsti asortimentą: pirkėjams siūloma  vis daugiau naujų, sveikesnių receptūrų, pavyzdžiui, mažinamas cukraus ar druskos kiekis produktuose. Tarp pasaulinių tendencijų  taip pat ryškus dėmesys ir augalinės kilmės produktams, tvarioms pakuotėms, vietinei produkcijai, šviežumui bei tokioms prekėms, kurias nusipirkęs parduotuvėje, gali namuose labai lengvai, greitai ir už gerą kainą paruošti restorano meniu vertus pietus ar vakarienę.

4. Pasitikėjimas iš vartotojų

Visos naujovės, inovacijos ir aukštos kokybės siekis yra skatinami vartotojų pasitikėjimo. Kaip rodo Privačių etikečių gamintojų asociacijos (PLMA) duomenys, trys iš dešimties pirkėjų, rinkdamiesi kasdienį maisto prekių krepšelį, daugiau nei pusę visų prekių perka iš privačių prekės ženklų asortimento. Dar tiek pat pirkėjų pastebi, kad privatūs prekės ženklai jų krepšelyje sudaro nuo trečdalio iki pusės visų prekių.

Tokius duomenis asociacija gavo šių metų pavasarį apklaususi 6,5 tūkst. pirkėjų aštuoniose šalyse – Prancūzijoje, Vokietijoje, Italijoje, Nyderlanduose, Lenkijoje, Ispanijoje, Švedijoje ir Jungtinėje Karalystėje.

Pasak V. Lopetos, pirkėjų palankumas ir pasitikėjimas privačiais prekės ženklais nuolat auga ne tik pasaulyje, bet ir Lietuvoje: „Tai mus ir įkvepia, ir įpareigoja siekti aukštesnių tikslų, kad atitiktume mūsų pirkėjų lūkesčius. Atitinkamai, savo gamintojams ir tiekėjams dažnai keliame griežtus reikalavimus, o kartais – ir griežtesnius nei numato Europos Sąjunga.“

5. Įvairovė ir gausus pasirinkimas

Na, ir paskutinis, bet ne mažiau svarbus aspektas – didelis pasirinkimas. Privatūs prekės ženklai yra žengę tvirtą žingsnį tiek į maisto, tiek į buities ar kosmetikos ir mados prekių segmentus. „Lidl“ savo parduotuvėse turi plačiausią privačių prekės ženklų asortimentą Lietuvoje. Pirkėjai tarp jų tikrai ras savo mėgstamų prekių tiek kasdieniam stalui ar namų ruošai, tiek vaikams bei laisvalaikiui.

Anksčiau minėtos „Kantar“ apklausos duomenimis, visus „Lidl“ prekės ženklus pirkėjai vertina itin palankiai. Surinkti aukščiausi prekes nusipirkusių ir jas išbandžiusių žmonių įvertinimai rodo, jog tarp respondentų paminėtų prekių bei produktų „Lidl“ asortimentas yra vienas iš lyderių. Apklausos duomenimis, tarp geriausiai vertinamų „Lidl“ prekės ženklų rikiuojasi „Alesto“, „Skonio ženklas“, „Fin Carre“, „Solevita“, „Ballino“, „Saguaro“ ir „Milbona“.

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Pasidalinti

Daugiau