Tyrimas atskleidė: dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias„Lidl“

13.11.2024 | Vilnius

Lidl produktai

Dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias žemų kainų prekybos tinkle „Lidl“ tarp penkių didžiausių šalies prekybos tinklų, rodo rinkos tyrimų bendrovės „SeeNext“ atliktas naujausias slapto pirkėjo tyrimas. Jis buvo atliktas 2024 m. lapkričio 5 d. ir parodė, kad tą dieną „Lidl“ parduotuvėje dažno vartojimo prekių krepšelis kainavo 34 eurus – tokia suma yra 4 eurais mažesnė nei brangiausią prekių krepšelį siūlančiame prekybos tinkle.

Kaip teigia „SeeNext“, tyrimo metu penkių didžiausių šalies prekybos tinklų parduotuvėse Vilniuje ir Kaune apsilankę slapti pirkėjai įsigijo dažno vartojimo prekių krepšelį. Jį sudarė 24 prekės iš skirtingų maisto kategorijų – pieno, mėsos, grūdinės kilmės bakalėjos produktai, vaisiai bei daržovės ir gėrimai.

Atlikto tyrimo metu paaiškėjo, kad lapkričio 5 d. pieno produktus pigiausiai buvo galima įsigyti „Lidl“ prekybos tinkle – už juos buvo sumokėta 7,10 euro. Tai yra 1,26 euro pigiau nei brangiausiai pieno produktus siūlančio prekybos tinklo parduotuvėje.

„Lidl“ parduotuvėje taip pat buvo pigiausi vaisiai bei daržovės – slapti pirkėjai lapkričio 5 d. už juos sumokėjo 2,17 euro. Ši suma buvo 1,15 euro mažesnė, lyginant su brangiausiai vaisius ir daržoves siūlančiu prekybos tinklu.

Lapkričio 5 d. mažiausia grūdinės kilmės produktų kaina taip pat užfiksuota „Lidl“ parduotuvėje – čia ji siekė 3,16 euro ir buvo 0,35 euro mažesnė nei brangiausiai grūdinės kilmės produktus parduodančiame prekybos tinkle.

Likusį dažno vartojimo produktų krepšelį sudarė juodasis šokoladas, baltasis cukrus, vištų kiaušiniai, saulėgrąžų aliejus ir malta kava, kurie lapkričio 5 d. buvo pigiausi „Lidl“ parduotuvėje – jų kaina siekė 4,10 euro ir buvo mažiausia iš visų į tyrimą įtrauktų prekybos tinklų.

Privatūs prekės ženklai – žemos kainos ir kokybės garantas

Sėkmės raktu į žemą dažno vartojimo prekių krepšelio kainą tampa privatūs prekės ženklai – jie sudaro net 90 proc. „Lidl“ asortimento.

Žemą privačių prekės ženklų produktų kainą lemia tai, kad tarptautinė „Lidl“ grupė dalį jų užsako dideliais kiekiais tūkstančiams parduotuvių įvairiose šalyse. Toks didelis užsakymų mastas sumažina vieno produkto savikainą ir dėl to „Lidl“ pirkėjams gali pasiūlyti itin patrauklią kainą.

Prekybos tinklas iš tiekėjų ir gamintojų perka tik produkto receptūrą, o pakuotes užsako pagal specialų užsakymą. Dėl šios priežasties vartotojui nereikia mokėti už žinomo prekės ženklo rinkodaros kaštus ar padengti kitas su gamyba nesusijusias išlaidas.

Be to, privatūs prekės ženklai gaminami tose pačiose gamyklose, kaip ir žinomų tarptautinių prekės ženklų bei pasižymi identiška ar net geresne sudėtimi. Savo privačių prekės ženklų kokybę „Lidl“ garantuoja taikydama gamintojams ir tiekėjams – tiek esantiems Lietuvoje, tiek užsienyje – itin aukštus kokybės reikalavimus.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 77 „Lidl“ parduotuvės 29 šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse, Nemenčinėje, Gargžduose, Molėtuose ir Jurbarke.

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Pasidalinti

Daugiau