„Lidl“ pristato plastiko mažinimo kampaniją „Banginio dydžio dėkui“

04.11.2019 11:00:00 | Vilnius

Naujo dizaino popierinis kampanijos maišelis

Šiemet paskelbęs, jog nuo 2020 metų atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas „Lidl“ pristato naują plastiko mažinimo kampaniją „Banginio dydžio dėkui“. Jau nuo lapkričio 4 dienos kampanija startuoja visose 45-iose „Lidl“ parduotuvėse visoje Lietuvoje, pagrindinis jos tikslas – priminti apie plastiko gamtai daromą žalą ir paskatinti pirkėjus rinktis gamtai draugiškesnes alternatyvas. Šis sprendimas į aplinką patenkančio plastiko kiekį kasmet leis sumažinti daugiau kaip 100 tonų.

„Simbolį banginį šiai kampanijai pasirinkome neatsitiktinai – itin daug plastiko nugula vandenyno gelmėse bei tampa maistu ne tik žuvims, bet ir banginiams. Patekęs į vandenyną plastikas užteršia visą mitybos grandinę – per vandenį užteršia žuvis, po to jas suėdusius paukščius ar kitus žinduolius ir, galiausiai, patenka ant mūsų stalo. Mums rūpi tiek mūsų pirkėjai, tiek ir aplinka, kurioje gyvename. Vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių atsisakymas – tik vienas iš mūsų strateginių žingsnių, tačiau tikimės, kad pirkėjai kartu su mumis žengs šių kryptingų pokyčių link“, – kampaniją pristatydamas teigė „Lidl Lietuva“ Pirkimų tarnybos vadovas Wojciech Grohn.

Šiuo metu „Lidl Lietuva“ prekiauja trijų rūšių vienkartiniais plastikiniais pirkinių maišeliais, jų prekyboje neliks jau kitais metais. Nuo šiol prekyboje atsiras naujo dizaino popierinis kampanijos maišelis, o ateityje asortimentą papildys dar vienas mažesnis, pirkiniams skirtas, popierinis maišelis bei kitos aplinkai draugiškos naujovės. Prekybos tinklo parduodami dviejų rūšių daugkartiniai pirkinių krepšeliai, popierinis pirkinių krepšelis bei specialus daugkartinis krepšelis šaldytiems produktams ir toliau išliks prekyboje.

„Banginio dydžio dėkui“ kampanija papildys visą „Lidl Lietuva“ plastiko mažinimo strategiją. Plastikinių pirkinių maišelių išėmimas iš prekybos – vienas iš daugelio prekybos tinklo strateginių žingsnių, kuriais siekiama sumažinti plastiko vartojimą.

Vykdydama visos „Schwarz“ grupės mastu įgyvendinamą 360 laipsnių plastiko mažinimo strategiją, „Lidl Lietuva“ nuo 2019 metų savo asortimente esančius vienkartinius plastiko gaminius (tokius kaip vienkartiniai indai, įrankiai ir šiaudeliai) pakeitė gaminiais iš alternatyvių ir perdirbamų medžiagų. Be to, „Lidl“ įsipareigoja iki 2025 m. pabaigos sunaudojamo plastiko kiekį sumažinti 20 proc. bei užtikrinti, jog visos prekybos tinklo privačių prekės ženklų gaminių plastiko pakuotės būtų 100 proc. tinkamos perdirbimui. 

Rugpjūčio pradžioje „Lidl Lietuva“ pristatė ir depozito mažinimo programą „Grąžinti gera“. Norėdamas paraginti atsakingiau žiūrėti į plastiko naudojimą, tinklas pirkėjus, grąžinančius depozitą į taromatus, paskatinimui burtų keliu kiekvieną savaitę apdovanoja dovanų kortelėmis apsipirkimams.

Kampaniją „Banginio dydžio dėkui“ kūrė reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“. Daugiau informacijos apie kampaniją galima rasti čia: https://www.lidl.lt/kampanijos/banginio-dydzio-dekui

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Atsisiųsti

Atsisiųsti (387 KB)

Pasidalinti

Kitos naujienos
Daugiau