„Lidl Lietuva“ atsisako vienkartinių plastiko gaminių

04.07.2018 09:00:00 | Vilnius
„Lidl Lietuva“ atsisako vienkartinių plastiko gaminių

Prekybos tinklas „Lidl Lietuva“, paskelbęs apie siekį iki 2025 metų sumažinti sunaudojamo plastiko kiekį 20 proc., imasi ir konkrečių iniciatyvų. Šiuo metu 37-ias parduotuves turinčio tinklo asortimente iki 2019 metų pabaigos visiškai nebeliks vienkartinių plastiko gaminių, tokių kaip gėrimų šiaudeliai, puodeliai, taurės, lėkštės, įrankiai bei vatos pagaliukai su plastikiniu koteliu. Vietoje jų bus pasiūlyta gaminių iš alternatyvių bei perdirbamų medžiagų.

Juos mažmeninės prekybos įmonė šiuo metu kuria bendradarbiaudama su savo tiekėjais. Kitu etapu „Lidl“ taip pat planuoja atitinkamomis alternatyvomis pakeisti įrankius ir šiaudelius, pridedamus prie paruoštų vartoti atvėsintų maisto produktų bei gėrimų.

„Mūsų plastiko strategija turi aiškų principą: atsisakyti – sumažinti – pritaikyti. Nusprendę nebeprekiauti vienkartiniais gaminiais, prisidedame prie plastiko balanso palaikymo“, – teigė Karolis Lebednikas, bendrovės „Lidl Lietuva“ kokybės užtikrinimo departamento vadovas.

„Lidl Lietuva“ ketina pereiti prie alternatyvių prekių, pardavusi turimus vienkartinius plastiko gaminius. Šitaip bus užtikrinta, kad pirkėjai nuolat galėtų įsigyti šio tipo prekių.

Nuosekliai mažinti pakuotėms gaminti naudojamų medžiagų kiekį ir tobulinti jų perdirbimą – jau daugelį metų „Lidl“ prekybos tinklo tarptautiniu mastu vykdoma politika. Bendrovė „Lidl Lietuva“ eina tuo pačiu keliu: ieško tvarių pakavimo sprendimų, kurie galėtų tapti alternatyva plastiko pakuotėms, ir nuosekliai mažina plastikinių pakuočių naudojimą.

„Lidl Lietuva“ jau įgyvendino kelias iniciatyvas siekdama sumažinti plastiko suvartojimą. Pavyzdžiui, „Lidl“ parduotuvių karštų kepinių skyriuje atsisakyta plastikinių maišelių – vietoje jų siūlomi perdirbami popieriniai

Šiemet mažinamas plastiko, naudojamo „Saguaro“ mineralinio vandens buteliams gaminti, svoris. Sumažinus plastiko kiekį, reikalingą vienam buteliukui, 10 proc., didesniu mastu tai leis reikšmingai sutaupyti. Šitaip bendrovė planuoja per metus sumažinti sunaudojamo plastiko kiekį apytiksliai 21 tona. Be to, šiuo metu prekybos tinkas vertina galimybes buteliukų gamybai naudoti perdirbtą plastiką.

Apie „Schwarz“ grupės 360 laipsnių plastiko strategiją

Būdama viena iš lyderiaujančių pasaulio mažmeninės prekybos įmonių, „Schwarz“ grupė, kuriai priklauso „Lidl“ ir „Kaufland“, supranta ir nuolatos stiprina savo atsakomybę, ypač – aplinkos atžvilgiu. Visaapimančios 360 laipsnių plastiko strategijos rėmuose „Schwarz“ grupė kuria tikslines priemones ir įgyvendina jas pasauliniu mastu. Plastiko strategijos siekiai – mažinti plastiko suvartojimą ir užtikrinti ciklišką šių medžiagų naudojimą.

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Kitos naujienos

Atsisiųsti (1)
Dokumentas (1)
  • „Lidl Lietuva“ atsisako vienkartinių plastiko gaminių

    „Lidl Lietuva“ atsisako vienkartinių plastiko gaminių

    Vilnius, 24.05.2019 09:00:00

  • „Lidl Lietuva“ atsisako vienkartinių plastiko gaminių

    Vilnius, 04.07.2018

    Formatas: DOC
    Dydis: 732.90 KB
    download

Daugiau