Moksleivių krepšinio lyga

„Lidl Lietuva“ – pagrindinė Lietuvos moksleivių krepšinio lygos rėmėja

„Lidl Lietuva“ palaiko veiklas, kurios skatina jaunimo užimtumą, aktyvų šeimų laisvalaikį ir sveiką gyvenimo būdą. Nuo 2016 m., tapusi pagrindine Lietuvos moksleivių krepšinio lygos (MKL) rėmėja, „Lidl Lietuva“ džiaugiasi galėdama lydėti kelyje į dideles pergales einančius jaunuosius žaidėjus ir šitaip prisidėti prie jų bei viso šalies sporto ateities. Nors pandemijos metu, įsigaliojus karantino sąlygoms, MKL čempionatas buvo sustabdytas, „Lidl Lietuva“ ir toliau atsakingai vykdė savo įsipareigojimus bei skyrė lygai paramą.

MKL sezonas prasideda spalio mėnesį

MKL rungtyniauja > 5000 jaunųjų krepšininkų

Lygoje rungtyniauja 11–19 metų vaikinai ir merginos

Per sezoną sužaidžiama > 3500 rungtynių

Lietuvos moksleivių krepšinio lyga

Lietuvos moksleivių krepšinio lygoje rungtyniauja 11–19 metų vaikinai ir merginos. Kasmet nuo spalio iki gegužės galo vykstantis lygos sezonas – svarbi nacionalinės krepšinio piramidės dalis, nes būtent čia įvyksta pirmasis sporto kovos krikštas, patiriami pirmieji iššūkiai ir nusivylimai bei, žinoma, pergalės džiaugsmas.

Bendrovės „Lidl Lietuva“ ir Lietuvos moksleivių krepšinio lygos partnerystė numato, kad prekybos tinklo skirtomis lėšomis padengiamos žaidėjų aprangų gamybos, teisėjų paslaugų, lygos renginių organizavimo, apdovanojimų bei kitos išlaidos, būtinos organizuojant sporto veiklą.

„LIDL – MKL Žvaigždžių diena“

„LIDL – MKL Žvaigždžių diena“ – vienas svarbiausių metų renginių jauniesiems talentams. „Lidl“ prisideda prie šios jaunųjų žvaigždučių šventės įgyvendinimo aukščiausiu lygiu ir rūpinasi, kad joje netrūktų puikių emocijų. „LIDL – MKL Žvaigždžių dieną“ jaunieji talentai demonstruoja įgūdžius įvairiose krepšinio rungtyse, o geriausi lygos krepšininkai susikauna žvaigždžių rungtynėse.

LIDL – MKL Žvaigždžių diena 2019 m.

2019 m. vasario mėnesį „LIDL – MKL Žvaigždžių diena“ vyko Jonavoje. Šventė sulaukė ir Lietuvos krepšinio federacijos prezidento Arvydo Sabonio dėmesio. Lietuvos krepšinio federacijos prezidentas teigė, kad tokie renginiai yra reikalingi jaunimui bei prisideda prie krepšinio populiarinimo.

„Kai mes augome, net negalėjome pagalvoti, kad ateityje bus kas nors panašaus. Tokios šventės yra įdomios žiūrovams bei reikalingos vaikams. Džiugu, kad tai tapo Lietuvos moksleivių krepšinio tradicija. Lietuvoje krepšinis yra numeris 1, o kai miestuose atsiranda naujų arenų, norisi ten nuvykti ir populiarinti krepšinį“, – teigė A. Sabonis.

 

Reklamoje kartu su J. Valančiūnu nusifilmavo ir beveik 100 MKL auklėtinių.

„Lidl“ ir MKL partnerystę stiprina Lietuvos krepšinio žvaigždė ir buvęs lygos auklėtinis Jonas Valančiūnas. Būtent jis ir yra vienas pagrindinių MKL ir prekybos tinklo kurtų reklamų herojus. 2019-ųjų sezoną MKL pasitiko su šūkiu „Lietuva pilna krepšinio talentų“, o naujoje reklamoje kartu su J. Valančiūnu nusifilmavo ir beveik 100 MKL auklėtinių. Pagrindinis reklamos tikslas – parodyti jauniesiems krepšininkams, jog didžiausi talentai gali užaugti ne tik šalies didmiesčiuose, bet ir pačiuose mažiausiuose ir atokiausiuose Lietuvos kampeliuose. Geriausias to pavyzdys – kampanijos veidu tapęs iš Utenos kilęs krepšininkas J. Valančiūnas, pirmųjų krepšinio žingsnių išmokęs būtent MKL.