siulai

„Detox“ kampanijos ataskaita

2014 metų gruodžio mėnesį „Lidl“ tapo pirmuoju maisto produktų mažmenininku, prisidėjusiu prie „Greenpeace“ „Detox“ kampanijos. Kampanijos metu (2014-2020 metais) „Lidl“ siekė visiškai pašalinti iš privačių prekės ženklų tekstilės ir avalynės gamybos procesų pavojingomis laikomas medžiagas arba pakeisti jas alternatyviomis. Tokiu būdu būtų gerinamos socialinės ir aplinkos apsaugos sąlygos tekstilės pramonėje.

2020 metais, pasibaigus „Detox“ kampanijai, „Lidl“ pateikia rezultatus. „Lidl“ pavyko išvengti kenksmingų cheminių medžiagų naudojimo tekstilės gamyboje, taip sumažinant neigiamą poveikį aplinkai ir žmonėms.

Žemiau pateiktoje ataskaitoje aprašyta „Lidl“ strategija, apžvelgiami svarbiausi 2015-2020 metų pasiekimai ir 2019 m. įgyvendintos priemonės bei jų rezultatai. Ataskaitoje taip pat nurodyta, kokių tikslų „Lidl“ sieks ir toliau, dėdamas pastangas kurti aplinkai draugiškesnę tekstilės ir avalynės gamybą.