Skaitmeniniai „Lidl“ sprendimai taupo verslo klientų laiką ir išlaidas

11.06.2024 11:00:00 | Vilnius

Lidl Lietuva

„Lidl Lietuva“ pasitelkdama skaitmenines priemones siūlo verslui tiek laiką, tiek finansinius išteklius taupančius sprendimus. Nuo sklandaus sąskaitų faktūrų formavimo internetu iki elektroninių dovanų kortelių įsigijimo ir galimybės paankstinti sąskaitų apmokėjimo terminą – sužinokite, kaip „Lidl Lietuva“ gali padėti verslui supaprastinti kai kuriuos procesus. 

„Patys savo veikloje nuolat ieškome būdų, kaip skaitmenizacijos pagalba galime dirbti dar racionaliau ir efektyviau, o savo klientams suteikti patogesnes paslaugas, taupančias jų laiką ir pinigus. Dėmesį skiriame ne tik fiziniams klientams, bet ir verslui – įmonėms siūlome kelias skaitmenines priemones, kurias išbandžiusios organizacijos tikrai įvertina jų patogumą bei naudą“, – sako „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis.

Itin paprasta išsirašyti sąskaitą faktūrą

Viena iš itin verslo vertinamų „Lidl Lietuva“ suteikiamų skaitmeninių paslaugų – galimybė bendrovės internetiniame puslapyje išsirašyti sąskaitas faktūras.

„Vis dar pastebime, kad įmonės apie tai nežino, ir apie šį funkcionalumą sulaukiame nemažai klausimų. Mūsų interneto puslapyje www.lidl.lt yra sukurta automatizuota forma, pagreitinanti elektroninės PVM sąskaitos faktūros išrašymą – į nurodytus langelius tereikia suvesti pagrindinius duomenis ir kelis kartus spustelėti pelės mygtuką. Klientai, kurie išbandė šią funkciją, džiaugiasi jos paprastumu ir patogumu“, – tvirtina A. Bubnelis.

„Lidl“ puslapyje PVM sąskaitą faktūrą galima išsirašyti per 45 dienas nuo kvito sudarymo datos. Šiame puslapyje taip pat pateikiamos PVM sąskaitų faktūrų išsirašymo instrukcijos, o kilus papildomiems klausimams klientai gali kreiptis telefonu nurodyta nemokama informacijos klientams linija.

Tvari dovana – elektroninė dovanų kortelė

Dar viena įmonėms pritaikyta skaitmeninė paslauga „Lidl Lietuva“ interneto puslapyje – galimybė vos per kelias minutes įsigyti elektronines „Lidl“ dovanų korteles. Tokios dovanos ne tik padeda sutaupyti laiko, bet ir yra tvari dovanos alternatyva įmonės darbuotojams. Elektroninės dovanų kortelės taip pat gali būti panaudotos ir įmonių apsipirkimams.

Elektronines „Lidl“ dovanų korteles galima įsigyti apsilankius specialiame „Lidl Lietuva“ polapyje ir užpildžius virtualią užsakymo formą. Joje reikia nurodyti informaciją apie norimą įsigyti elektroninių dovanų kortelių kiekį ir jų nominalo vertę, kuri gali siekti nuo 1 iki 1000 eurų. Minimali bendra užsakymo suma siekia 500 eurų. 

Dovanų kortelės atsiunčiamos el. paštu ir jų nebūtina spausdinti – kiekvienoje „Lidl“ parduotuvėje dovanų kortelėmis galima atsiskaityti mobiliuoju telefonu arba kitu išmaniuoju įrenginiu, todėl užtenka kortelės brūkšninį kodą nuskenuoti kasoje. Virtualiai dovanai nereikia įpakavimo, o tai leidžia išvengti vėliau išmetamo plastiko bei popieriaus.

„Ši dovanų idėja itin tvari ir praktiška dar ir dėl to, kad kolegos ar verslo partneriai naudodamiesi šia kortele galės įsigyti būtent tai, kas tuo metu jiems labiausiai aktualu. Taip pat patogu ir tai, kad kortelėje esančios sumos nebūtina išleisti vienu metu – nepanaudojus visų pinigų, jie lieka, kol bus išnaudotas visas likutis. O kortelės galiojimo laikas išties ilgas – net treji metai“, – sako „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas.

Minėtame polapyje taip pat galima įsigyti ir fizinių „Lidl“ dovanų kortelių. Galima ne tik rinktis iš standartinių – 10, 20 ir 50 eurų, bet ir pasirinkti pageidaujamą nominalą.

Gali pasirinkti ankstesnį sąskaitų apmokėjimo terminą

Dar vienas „Lidl Lietuva“ įrankis verslui – kompiuterizuotas sąskaitų faktūrų stebėjimo įrankis – internetinis portalas. Jis leidžia tiekėjams bet kuriuo metu pamatyti sąskaitų faktūrų statusą ir netgi pasirinkti trumpesnį apmokėjimo už pristatytas prekes terminą.

Šis prekybos tinklo siūlomas sprendimas sudaro tiekėjams galimybę savo nuožiūra valdyti gautinas sumas realiu laiku tais atvejais, kai prireikia apyvartinių lėšų. Tiekėjai pagal poreikį gali užsisakyti visų arba tik dalies savo pateiktų sąskaitų faktūrų ankstesnį apmokėjimo terminą – šis įrankis yra vertinga alternatyva mažiau lanksčiai faktoringo paslaugai ar įkeistu turtu garantuotam skolinimuisi, kai norima padidinti apyvartinį kapitalą ar pagerinti pinigų srauto būklę, tai ypač aktualu smulkaus ar vidutinio verslo atstovams, kuriems apmokėjimo terminas dažnai itin svarbus

„Šis portalas yra itin patogus ir efektyvus laiko atžvilgiu – nebereikia užklausų pateikti skambučiais ar elektroniniais laiškais, keisti prekių tiekimo sutarčių. Bendradarbiavimas su tiekėjais pasitelkiant šį portalą yra abiem pusėms naudą nešantis sprendimas, stiprinantis gerus verslo santykius ir tarpusavio pasitikėjimo lygį“, – sako A. Bubnelis.

Internetiniu sąskaitų faktūrų stebėjimo ir greitesnio sąskaitų apmokėjimo užsakymo įrankiu „Lidl Lietuva“ tiekėjai naudojasi nemokamai. Portale tiekėjai visą parą gali sekti informaciją apie prekių sąskaitas ir jų statusą – ar sąskaita faktūra jau patvirtinta ir perduota apmokėti, kokia numatyta jos apmokėjimo data. Taip pat portalas suteikia galimybę stebėti informaciją apie jau atliktus mokėjimus, pavyzdžiui, kokia suma ir kada buvo pervesta tiekėjui. Šis internetinis portalas tiekėjams siūlo ir kitus funkcionalumus. Vienas jų – piniginių srautų planavimo įrankis, kuris padeda tiekėjams tiksliai įvertinti poreikį greitesniam sąskaitų apmokėjimui.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 73 „Lidl“ parduotuvės 28 šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse, Nemenčinėje, Gargžduose ir Molėtuose.

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Pasidalinti

Daugiau