Naujoji „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė – Neringa Podkopajeva

29.08.2024 | Vilnius

Neringa Podkopajeva

Nuo rugpjūčio 26 dienos prie „Lidl Lietuva“ komandos jungiasi Neringa Podkopajeva, kuri vadovaus organizacijos rinkodaros departamentui. Naujoji „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė yra sukaupusi daugiau nei dešimties metų patirtį marketingo srityje.

„Be galo džiaugiuosi prisijungusi prie „Lidl Lietuva“ komandos. Nuo pat „Lidl“ veiklos starto Lietuvoje esu aistringa šio prekės ženklo gerbėja ir nuolatinė pirkėja. Kodėl? Nes „Lidl“ siūlo ne tik geriausią kokybę už geriausią kainą, jis kupinas malonių netikėtumų, o parduotuvės visada pilnos šviežių idėjų stalui. Tad nekantrauju pasiraitoti rankoves ir imtis darbo kartu su tokia puikia komanda. Pasistengsime ir toliau stebinti bei priminti, kodėl taip gyventi verta kartu su „Lidl“, – teigė naujoji „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė.

Prieš prisijungdama prie „Lidl Lietuva“, N. Podkopaveja dirbo „Lietuvos draudimo“ prekės ženklo vadove, kiek anksčiau užėmė strategės ir socialinių tinklų skyriaus vadovės pareigas kūrybinėje agentūroje „Not Perfect“, taip pat daugiau nei penkerius metus dirbo rinkodaros vadove tarptautinėje drabužių mažmeninės prekybos bendrovėje „Hennes & Mauritz“ („H&M“).

Šiemet „Lidl“ buvo dar kartą išrinktas kaip geriausią reputaciją turintis prekybos tinklas, rodo Lietuvos įmonių reputacijos indeksas. Duomenų analizės kompanija „Repsense“ taip pat antrus metus matavo ir Reputacijos tyrime dalyvaujančių bendrovių bei organizacijų įvaizdį internete. Būtent „Lidl“ šiemet buvo apdovanotas kompanijos „Repsense“ už taikliausią komunikaciją internete tarp visų tyrime dalyvavusių įmonių. Tyrimo rengėjų teigimu, „Lidl“ išsiskyrė turinio įvairovės balansu ir informacinių kanalų įvairove. „Lidl“ komunikacija ne tik gerai atspindėjo pagrindines žinutes apie žemą produktų kainą ir aukštą kokybę, bet ir efektyviai komunikavo apie įmonę kaip darbdavį, finansinius rezultatus, bendrovės inovatyvumą ir tvarumą.

Be to, 2024 m. „Lidl“ penktą kartą išrinktas tvariausiu prekės ženklu Lietuvoje. Šį įvertinimą suteikė tarptautinės tvarumo analizės „Sustainable Brand Index™️“ tyrėjai, kurie kasmet Europoje vykdo reprezentatyvius nuomonės tyrimus. 

Metų pradžioje „Lidl Lietuva“ už išskirtinį dėmesį savo darbuotojams buvo įvertinta prestižiniais „Top Employer 2024 Lietuva“ ir „Top Employer 2024 Europe“ sertifikatais. Toks įvertinimas organizacijai suteiktas jau šeštus metus iš eilės.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 74 „Lidl“ parduotuvės 28 šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse, Nemenčinėje, Gargžduose ir Molėtuose.

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Pasidalinti

Daugiau