„Lidl Lietuva“ 2020 metų finansiniai rezultatai: apyvarta augo daugiau nei 23 procentais

14.07.2021 12:00:00 | Vilnius

Per 2020 finansinius metus bendrovės „Lidl Lietuva“ audituota apyvarta pasiekė 578,3 mln. eurų be PVM – tai yra 23 procento daugiau nei 2019 metais. Remiantis viešai pateikiamais duomenimis, „Lidl Lietuva“ pagal apyvartą šiemet tapo trečiu didžiausiu prekybos tinklu Lietuvoje.

„Lidl Lietuva“ pelnas 2020 finansiniais metais augo 47 procentais – iki 30,2 mln. eurų. Įmonė per 2020 kalendorinius metus sumokėjo 93,8 mln, eurų mokesčių ir tapo devintu didžiausiu mokesčių mokėtoju Lietuvoje.  2020 finansiniais metais įmonė investavo 33,9 mln. eurų, atidarytos šešios naujos parduotuvės. Įmonės darbuotojų skaičius per 2020 finansinius metus išaugo nuo 1764 iki 2066.

„Lidl Lietuva“ generalinis direktorius Radostin Roussev-Peine teigė, kad praėję metai buvo ypač sudėtingi. Nors maistu prekiaujančios įmonės galėjo dirbti ir per didžiausius karantino suvaržymus, vis dėlto tai darė didelę įtaką įmonės veiklai.

„Praėjusieji metai buvo ypač sudėtingi. Nors maistu prekiaujančios įmonės galėjo dirbti ir per didžiausius karantino suvaržymus, vis dėlto tai darė didelę įtaką mūsų veiklai. Pirkėjų elgsena pasikeitė iš esmės, apsilankymo dažnis parduotuvėje reikšmingai sumažėjo, kita vertus, išaugo vidutinio pirkinių krepšelio vertė. Be to, privalėjome operatyviai reaguoti į pandemijos eigą šalyje ir įgyvendinti naujas pandemijos valdymo priemones - nuo saugumo priemonių darbuotojams iki pirkėjų srautų reguliavimo.

Tai pareikalavo daug papildomų pastangų iš visos komandos, todėl esu ypač dėkingas kiekvienam „Lidl Lietuva“ darbuotojui, kad net ir tokiu sudėtingu laikotarpiu sugebėjome ne tik užtikrinti saugumą parduotuvėse, bet ir įgyvendinti išsikeltus tikslus.

Toliau vykdome nuoseklią plėtrą ir auginame savo komandą, todėl vienas svarbiausių mūsų tikslų – gerų darbo sąlygų užtikrinimas. Džiaugiuosi, kad jau trečius metus gauname tai įrodantį „Top Darbdavio“ sertifikatą. Be to, tvarūs sprendimai mūsų veikloje jau antrus metus iš eilės įvertinti Lietuvos gyventojų – esame pripažinti tvariausiu ir geriausią reputaciją visuomenės akyse turinčiu prekės ženklu Lietuvoje. Šie ir daug kitų įvertinimų rodo, kad sugebame rasti tinkamą balansą tarp skirtingų savo veiklos sričių, užtikriname tvarų tinklo augimą, kuriame vis didesnę vertę visai Lietuvos ekonomikai, o pirkėjai teigiamai vertina mūsų pastangas pasiūlyti geriausią kokybę už geriausią kainą.

Be to, šiuo sudėtingu laikotarpiu ne tik išlaikėme, bet ir didinome paramą pažeidžiamoms visuomenės grupėms. Mūsų kartu su tarą grąžinančiais pirkėjais skiriama parama vaikų dienos centrams nuosekliai didėjo ir šiemet jau perkopė 200 tūkst. eurų ribą. Taip pat intensyviau bendadarbiaujame su „Maisto banku“, kuriam atiduodame vis daugiau ir įvairesnių produktų, išlaikome partnerystes su Lietuvos moksleivių krepšinio lyga ir kitomis organizacijomis“, – kalbėjo „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius.

„Lidl Lietuva“ valdybos narė, Administracijos tarnybos vadovė Eglė Radžiūnė pažymėjo, kad nuolatinis dėmesys procesų efektyvumui leido išlaikyti gerus pelningumo rezultatus.

„Lidl Lietuva“ 2020 metų finansiniai rezultatai parodė, kad netgi ypač sudėtingomis veiklos sąlygomis gebame išlaikyti augimo pagreitį. Pandemija pareikalavo daug papildomų pastangų ir greitų sprendimų, tačiau nepaisant to, sugebėjome pasiekti užsibrėžtus plėtros tikslus bei tęsėme investicijas į naujus modernius sprendimus: pradėjome intensyviai diegti savitarnos kasas, elektronines kainų etiketes ir kitas naujoves. Nuolatinis dėmesys procesų efektyvumui leido išlaikyti gerus pelningumo rezultatus.

Per penkerius savo veiklos Lietuvoje metus sustiprėjome ir tapome savarankiška, finansiškai stipria organizacija, generuojančia solidų pinigų srautą iš operacinės veiklos.  Per 2020 metus savo uždirbtu pelnu jau padengėme visus sukauptus nuostolius, patirtus intensyvaus pasiruošimo parduotuvių atidarymui metu. Didžiuojamės priklausantys vienai didžiausių pasaulyje mažmeninės prekybos įmonių grupei, kuri įgalina mus tęsti aktyvią tiklo plėtrą, priimti investavimo sprendimus bei pritraukti lėšas jų finansavimui.

Įvertindamas stabilią įmonės finansinę padėtį, šiemet akcininkas priėmė sprendimą sumažinti įmonės įstatinį kapitalą nuo 187,7 mln. eurų iki 67,7 mln. eurų ir nukreipti šias lėšas į plėtrą kitose rinkose. Net ir po sumažinimo mūsų įstatinis kapitalas bus antras pagal dydį tarp Lietuvos mažmeninės prekybos įmonių. Šis sprendimas niekaip nekeičia mūsų tolimesnės veiklos planų – ir toliau planuojame plėsti savo tinklą, didinti investicijas į logistiką ir kitas veiklos sritis, diegti inovacijas, siekdami dar labiau stiprinti savo pozicijas rinkoje“, – teigė E. Radžiūnė.

Penktaisiais savo veiklos Lietuvoje metais įmonė ir toliau koncengtravosi į savo pagrindines stiprybes: geriausią vertę už kainą, kainų lyderystę ir socialinę atsakomybę. Įmonė nuolat stiprina bendradarbiavimą su vietos gamintojais ir paslaugų tiekėjais. Be to, „Lidl Lietuva“ ir toliau vysto socialinės atsakomybės veiklas, remdama vaikų dienos centrus, Maisto banką ir Lietuvos moksleivių krepšinio lygą, bendradarbiaudama su savivaldybėmis, tobulindama infrastruktūrą ir draugišką bendruomenėms aplinką, aktyviai vykdydama plastiko mažinimo strategiją.

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Atsisiųsti

Atsisiųsti (1.08 MB)

Pasidalinti

Kitos naujienos
Daugiau