Naujos „Lidl“ reklamos veidai – parduotuvių darbuotojai

25.03.2019 10:00:00 | Vilnius

„Jokio kompromiso tarp kainos ir kokybės“ šūkis įgauna naują prasmę, kai jis tariamas pačių darbuotojų lūpomis. Šiandien televizijos ekranus pasiekė „Lidl Lietuva“ įvaizdinis vaizdo klipas, kurio aktoriai – kone nuo prekybos tinklo atsidarymo Lietuvoje dirbantys darbuotojai, parduotuves ir prekių asortimentą pažįstantys taip gerai, kaip niekas kitas.

Nuo pat veiklos šalyje pradžios „Lidl Lietuva“ siekia suteikti Lietuvos pirkėjams geriausią kokybę už geriausią kainą. Tai nėra tik skambūs žodžiai – daugelis jau žino, kiek daug dėmesio prekybos tinklas skiria savo prekių kokybei, o partneriams – žaliavų tiekėjams ir prekių gamintojams – keliami itin aukšti kokybės reikalavimai, investuojama į papildomus tikrinimus. Šviežios mėsos, žuvies, pieno, tekstilės ir kitų prekių kokybę tikrina nepriklausomos, tarptautinės akredituotos organizacijos.

Netikėtas siužetas

Vis tik, kai patys darbuotojai prekybos tinklą labiausiai vertina už prekių kainos ir kokybės santykį – šis teiginys įgauna naują reikšmę. Juk kas, jei ne jie, geriausiai pažįsta asortimentą. Vaizdo klipas prasideda kadru prekybos salėje, kur besišypsantys pirkėjai teigia, jog tai jų parduotuvė, kurioje viskas – už geriausią kainą ir itin kokybiška, o ant savo šeimos stalo, tikina, bet ko nededantys. Tačiau kiek vėliau klipo siužetas nustebina – tie patys pirkėjai prisipažįsta nesantys samdyti aktoriai. Jie čia ne tik apsiperka, bet ir dirba. Tad nenustebkite televizijos ekranuose išvydę parduotuvės, kurioje lankotės, darbuotojus.

Dinamika, kuri nepabosta

Vienas iš trijų klipo „aktorių“ – Vilniuje beveik trejus metus dirbantis ir visai neseniai parduotuvės vadovo pavaduotoju tapęs studentas Karolis Katkauskas. Anot jo, tai, kad tapti reklaminiu prekybos tinklo veidu jį paskatino vadovai – jam didžiulė motyvacija.
„Filmuotis klipe, kai pats tikiu savo darboviete – buvo labai paprasta. Jaučiu, kad „Lidl“ kuria kiekvienas čia dirbantis. Mūsų nuomonė yra svarbi, o kolegas sieja šiltas bendravimas nepriklausomai nuo to, kokias pareigas jie užima. Visi „Lidl“ darbuotojai nuolat keičiasi atsakomybėmis: dirba kasose, kepykloje, rūpinasi prekių šviežumu, asortimentu lentynose. Tokia tik šiam prekybos tinklui būdinga dinamika neleidžia užsibūti vienoje vietoje, suteikia galimybę visapusiškai pažinti parduotuvę“, – sako K. Katkauskas.

Paklaustas, ką pirmiausiai rekomenduotų kitiems iš „Lidl“ asortimento, kurį taip puikiai pažįsta, vaikinas nedvejodamas atsako, kad šviežius vaisius bei daržoves ir, žinoma, kelis kartus per dieną kepamas bandeles, kurioms ir pats negali atsispirti.

Dirba nuo pat atidarymo

Taip pat klipo veidu tapusi Jurgita Baliūkonė iš Alytaus – „Lidl Lietuva“ veteranė, čia dirbanti nuo pat atidarymo. Ji teigia besididžiuojanti galimybe savo veidu reprezentuoti įmonę, o siužetas, kai patys darbuotojai atsako už savo žodžius – visiškai pagrįstas. „Kaip darbuotoja šį prekybos tinklą vertinu už strategiją, kurios jis laikosi, ir inovatyvumą. Tuo tarpu iš pirkėjo, kuris rūpinasi savo kasdieniu šeimos stalu – už kainos ir kokybės santykį“, - sako moteris.

Televizijos reklamai skirtas vaizdo klipas nufilmuotas vienoje iš sostinėje veikiančių „Lidl“ parduotuvių. Vaizdo klipą kūrė reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“. Jį peržiūrėti galite čia:
https://www.youtube.com/watch?v=5cBjagqlJkA

 

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Atsisiųsti

Atsisiųsti (13.47 MB)

Pasidalinti

Kitos naujienos
Daugiau