Naujoje reklamos kampanijoje „Lidl“ sako „ne“ stereotipinėms situacijoms darbe

21.10.2019 12:00:00 | Vilnius

„Lidl“ pristatė naują reklaminę kampaniją

Prekybos tinklas „Lidl“ tęsia darbdavio įvaizdžio reklaminę kampaniją: šią savaitę televizijos ekranus ir socialinę žiniasklaidą pasieks nauji vaizdo klipai, kuriuose bendrovė atskleidžia savo dinamišką, į efektyvumą ir rezultato siekimą nukreiptą, darbo kultūrą. Kampanijoje ji šmaikščiai priešpriešinama puikiai žinomoms, stereotipiškoms darbinėms situacijoms, kuriose žmonės pasijunta dirbantys beprasmį ar rutininį darbą. Kampanijos vaizdo klipus kūrė reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“ su režisiere Lina Lužyte.

„Tikrai išsiskiriame vidine darbo kultūra, efektyvumas ir rezultato siekimas yra labai aiškiai išreikštos mūsų vertybės, kiekvienas darbuotojas skatinamas jaustis atsakingu už savo darbą taip, tarsi tai būtų jo paties verslas. Todėl šioje kampanijoje norėjome ne tik pratęsti darbo parduotuvėse dinamiškumo komunikacijos liniją, bet ir drąsiai pasakyti, kuo mūsų organizacijos kultūra kitokia“, – apie kampanijos žinutes pasakoja prekybos tinklo personalo vadovė Sandra Savickienė.

Reklaminiuose „Lidl“ vaizdo klipuose vaizduojamas šaržuotos daugeliui biurų būdingos situacijos, kuriose žmonės gali atpažinti erzinančius kasdienio darbo epizodus: niekur nevedančias diskusijas susirinkimuose, betikslį laiko „prastūminėjimą“ laukiant darbo dienos pabaigos, darbo imitavimą.

Kampanijoje pristatomas ir kitas vaizdo klipas, skirtas televizijos eteriui. Jo siužetas pristato parduotuvės darbuotojo darbo specifiką, pagrindinis dėmesys čia skiriamas darbo įvairovei ir dinamikai, rutinos nebuvimui. 

„Lidl“ parduotuvių darbuotojai yra universalūs. Parduotuvėse dirbantys mūsų kolegos nėra samdomi tik darbui kasoje ar tik prekių krovimui. Per vieną pamainą mūsų žmonės dirba labai įvairius darbus: ir pasirūpina parduotuvės tvarka, ir bendrauja su klientais, ir tikrina vaisių bei daržovių šviežumą. Toks darbo pobūdis lemia, kad mūsų kolegos nenuobodžiauja darbe ir rutina nesiskundžia. Tiek mūsų pačių vidinė darbuotojų apklausa, tiek tarptautinių tyrimų duomenys rodo, kad darbo dinamika yra vis svarbesnė šiuolaikiniam darbuotojui, tad norėjome tai ir atskleisti savo kampanijoje“, – sako S. Savickienė.

Kampanijai skirtus vaizdo klipus galite pamatyti paspaudus žemiau esančias nuorodas:

„Lidl Lietuva“: beprasmiam darbui – ačiū, ne:

https://www.youtube.com/watch?v=-70uj3iuAOo&feature=youtu.be, https://www.youtube.com/watch?v=L453w19RVxw&feature=youtu.be

„Lidl Lietuva“: rutinai darbe - ačiū, ne:

 https://www.youtube.com/watch?v=c1O2Nk17Mis&feature=youtu.be

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Atsisiųsti

Atsisiųsti (264.91 KB)

Pasidalinti

Kitos naujienos
Daugiau