„Lidl“ tiekėjai gali patys pasirinkti sąskaitų apmokėjimo terminą

20.03.2020 09:00:00 | Vilnius

„Lidl“ tiekėjai

Prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ didžiuojasi stipriomis ir ilgalaikėmis partnerystėmis su savo tiekėjais, todėl nuolat ieško naujų galimybių dar labiau gerinti šį bendradarbiavimą. Prieš kurį laiką „Lidl“ pristatė naujovę – kompiuterizuotą sąskaitų faktūrų stebėjimo įrankį – internetinį portalą. Jis leidžia tiekėjams bet kuriuo metu pamatyti sąskaitų faktūrų statusą ir netgi pasirinkti trumpesnį apmokėjimo už pristatytas prekes terminą. Karantino metu „Lidl“ nusprendė tiekėjams taikyti dar lankstesnes trumpesnio apmokėjimo termino pasirinkimo sąlygas.

Kaip ir anksčiau, taip ir šiuo laikotarpiu, visi „Lidl Lietuva“ tiekėjai, kurie nusprendė naudotis prekių sąskaitų-faktūrų stebėjimo ir greitesnio apmokėjimo užsakymo įrankiu, gali rinktis – gauti apmokėjimą per šalių sudarytoje sutartyje numatytą terminą arba pateikti prašymą apmokėti sąskaitas greičiau nei numatyta sutartyje. Šiuo atveju ši sąlyga motyvuoja šalis palaikyti ilgalaikę partnerystę. Jau kitą savaitę tiekėjams, užsisakiusiems greitesnio apmokėjimo paslaugą, bus taikomos dar lankstesnės sąlygos.

Šia išskirtine galimybe keisti apmokėjimo terminą 2019 m. tiekėjai pasinaudojo 729 kartus, o nuo paslaugos teikimo pradžios – jau 1166 kartus. Spartus paslaugos populiarumo didėjimas rodo, kad ši išskirtinė galimybė vertinama itin teigiamai.

„Siūlomas sprendimas sudaro tiekėjams galimybę savo nuožiūra valdyti gautinas sumas realiu laiku tais atvejais, kai prireikia apyvartinių lėšų. Manome, kad šiuo metu mūsų teikiama galimybė tiekėjams yra itin svarbi ir reikalinga. Tiekėjai pagal poreikį gali užsisakyti visų arba tik dalies savo pateiktų sąskaitų faktūrų ankstesnį apmokėjimo terminą. Šis įrankis yra vertinga alternatyva mažiau lanksčiai faktoringo paslaugai ar įkeistu turtu garantuotam skolinimuisi, kai norima padidinti apyvartinį kapitalą ar pagerinti pinigų srauto būklę, tai ypač aktualu smulkaus ar vidutinio verslo atstovams, kuriems apmokėjimo terminas dažnai itin svarbus“, – sako „Lidl Lietuva“ valdybos narė, administracijos tarnybos vadovė Eglė Radžiūnė.

Internetiniu sąskaitų faktūrų stebėjimo ir greitesnio sąskaitų apmokėjimo užsakymo įrankiu „Lidl Lietuva“ tiekėjai naudojasi nemokamai. Portale tiekėjai visą parą gali sekti informaciją apie prekių sąskaitas ir jų statusą – ar sąskaita faktūra jau patvirtinta ir perduota apmokėti, kokia numatyta jos apmokėjimo data. Taip pat portalas suteikia galimybę stebėti informaciją apie jau atliktus mokėjimus, pavyzdžiui, kokia suma ir kada buvo pervesta tiekėjui. Šis internetinis portalas tiekėjams siūlo ir kitus funkcionalumus. Vienas jų – piniginių srautų planavimo įrankis, kuris padeda tiekėjams tiksliai įvertinti poreikį greitesniam sąskaitų apmokėjimui.

„Šis portalas yra itin patogus ir efektyvus laiko atžvilgiu – nebereikia užklausų pateikti skambučiais ar elektroniniais laiškais, keisti prekių tiekimo sutarčių. Bendradarbiavimas su tiekėjais pasitelkiant šį portalą yra abiem pusėms naudą nešantis sprendimas, stiprinantis gerus verslo santykius ir tarpusavio pasitikėjimo lygį“, – sako E. Radžiūnė.

Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 49 prekybos tinklo parduotuvės – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine bei Šilutėje.

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Atsisiųsti

Atsisiųsti (552.49 KB)

Pasidalinti

Kitos naujienos
Daugiau