„Lidl“ sumažino nuolatiniame asortimente esančių pieno produktų kainas

17.08.2020 09:00:00 | Vilnius

Pieno produktai

Dažnas lietuvis neįsivaizduoja savo dienos be įvairiausios pieno produkcijos, o tai rodo ir liepą atlikto tyrimo rezultatai – net 95 proc. Lietuvos gyventojų bent kartą per savaitę perka įvairiausius pieno produktus. Todėl atsižvelgdamas į šalies vartotojų poreikius, nuo šio pirmadienio „Lidl“ nusprendė sumažinti prekybos tinklo parduotuvėse parduodamų pieno produktų kainas ir taip užtikrinti dar geresnį kainos ir kokybės santykį.

„Būdami vienas iš didžiausių prekybos tinklų Lietuvoje, esame užsibrėžę savo parduotuvių lankytojams siūlyti kuo aukštesnės kokybės produkciją už kaip įmanoma patrauklesnę kainą. Suprantame, kad populiariausi ir neatsiejama šalies gyventojų raciono dalimi tapę gaminiai nusipelno papildomo dėmesio, tad nuo šio pirmadienio sumažinome kainas įvairiems pieno produktams“, – sako „Lidl Lietuva“ Pardavimų skatinimo departamento vadovas Linas Baltušis.

Kaina – esminis kriterijus

Nuo rugpjūčio 17 d. „Lidl“ klientai mokės mažiau už „Expression“ varškės desertą su vaisiais, graikišką jogurtą, maskarponės ir lydytą tepamą sūrius, sūrį su mėlynuoju pelėsiu „Rival“ ir kaizerio sūrį riekelėmis.

L. Baltušio teigimu, šiemet liepos mėnesį „Spinter Research“ vykdytas reprezentatyvus šalies gyventojų tyrimas dėl pieno produktų vartojimo atskleidė, kad daugiau nei pusė (57 proc.) Lietuvos gyventojų pieno produktus perka 2-3 kartus per savaitę, dar 28 proc. respondentų atsakė, kad šiuos maisto gaminius perka kartą per savaitę. 10 proc. apklaustųjų pieno produkciją perka kasdien.

„Apklausa taip pat parodė, kad sūris yra vienas populiariausių produktų, atsiduriančių lietuvių pirkinių krepšelyje – jį kaip dažniausiai vartojamą produktą pasirinko beveik trys ketvirtadaliai (72 proc.) apklaustųjų. Dar 56 proc. gyventojų pirmenybę teikia varškei, o 54 proc. apklausoje dalyvavusių asmenų – jogurtui“, – sako „Lidl Lietuva“ Pardavimų skatinimo departamento vadovas.

Kruopščiai prižiūri pieno gaminių kokybę

Jo teigimu, tyrimas atskleidė, kad būtent kaina yra svarbiausias aspektas, į kurį lietuviai kreipia daugiausiai dėmesio, besirinkdami pieno produktus – taip manė du trečdaliai respondentų.

„Faktas, kad gyventojams itin rūpi pieno produktų kaina nereiškia, kad, jų manymu, dėl to kenčia gaminių kokybė – net 81 proc. apklaustųjų buvo įsitikinę, kad šios prekės gali būti ne tik prieinamos iš finansinės pusės, bet tuo pat metu išlaikyti ir nepriekaištingą kokybę. Jai mūsų prekybos tinkle rodome išskirtinį dėmesį ir nuolat tikriname, ar mūsų tiekėjai atitinka visus keliamus reikalavimus“, – pažymi L. Baltušis.

Pašnekovas priduria, kad norint užtikrinti pieno produktų kokybę ir šviežumą, visos jų kelionės nuo gamintojo iki „Lidl“ parduotuvių metu, yra palaikoma vienodai vėsi temperatūra, o prekybos tinklo parduotuvės suprojektuotos taip, kad darbuotojai kuo greičiau galėtų pervežti produktus iš šaldytuvo į vėsinamas lentynas.

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Atsisiųsti

Atsisiųsti (1.96 MB)

Pasidalinti

Kitos naujienos
Daugiau