„BIOK laboratorijos“ vadovė: „Lidl“ mums padėjo išplaukti į platesnius vandenis

21.05.2020 10:00:00 | Vilnius

Didžiausia kosmetikos bendrovė Lietuvoje „BIOK laboratorija“ savo veiklą vykdo jau daugiau nei trisdešimt metų. Įmonės vadovė Romualda Stragienė pasakoja, kad viena iš trijų pagrindinių bendrovės vertybių – nuoširdus ir prasmingas bendradarbiavimas tiek įmonės viduje, tiek su išorės partneriais. Visai neseniai, atsakingas gamintojo požiūris į savo partnerius davė vaisių – įmonės prekės pasiekė prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvių lentynas Lenkijoje.

„BIOK laboratorija“ ko gero yra žinomiausia kosmetikos bendrovė Lietuvoje, todėl džiaugiamės galėdami pasiūlyti šio tiekėjo produkciją ne tik vietinėje rinkoje, bet ir užsienyje esančiose „Lidl“ parduotuvėse. Jaučiame didžiulę atsakomybę reprezentuodami Lietuvą su „BIOK laboratorijos“ prekėmis už Lietuvos ribų bei esame įsitikinę, kad tai yra įmonė, kuri turi didžiulį potencialą ateityje savo gaminius siūlyti ir kitose „Lidl“ šalyse“, –  sako „Lidl Lietuva“ vyriausiasis asortimento vadovas Lukas Gudas.

Visą šią savaitę prekybos tinklo „Lidl“ lankytojai Lietuvoje gali įsigyti natūralius ir kokybiškus „BIOK laboratorijos“ gaminius, skirtus veido, kūno, plaukų ir burnos higienos priežiūrai.

Seniausia kosmetikos bendrovė Lietuvoje

„Mūsų istorija prasidėjo dar 1988 metais, kuomet penki biochemijos mokslų daktarai nusprendė išbandyti savo jėgas kurdami lietuvių odai tinkamą veido kremą. Jis greitai susilaukė didžiulio populiarumo ir jau netrukus kremu buvo pradėta prekiauti visoje šalyje su naujai užregistruotu prekės ženklu „Margarita“. Laikui bėgant, įmonė plėtėsi ir šiandien siūlome dar dviejų savo prekinių ženklų produkciją, kuri yra skirta žmonių grožiui ir sveikatai, galima sakyti, kad nuo galvos iki kojų”, – sako „BIOK laboratorijos“ vadovė R. Stragienė.  

Anot jos, „BIOK laboratorija“ kasdien vykdydama savo veiklą daugiausiai dėmesio skiria trims aspektams – pasitikėjimui, smalsumui ir partnerysčių puoselėjimui.

„Mes visuomet laikomės savo žodžio, todėl labai vertiname pasitikėjimą, kurį mums suteikia tiek pirkėjai, tiek kiti verslai. Taip pat esame be galo smalsūs, o ši savybė yra reikalinga, nes esame pasiryžę nuolat augti –mūsų taikinyje šiuo metu yra užsienio rinkos. Galiausiai, itin vertiname glaudų bendradarbiavimą tiek su savo įmonės kolegomis, tiek su išoriniais partneriais – prekybos tinklais ir kitais verslais“, – teigia didžiausios kosmetikos bendrovės Lietuvoje vadovė.

Tvirtas žingsnis į Lenkijos rinką

Šiemet velykiniu laikotarpiu Lenkijoje esančiose „Lidl“ parduotuvėse buvo galima įsigyti „BIOK laboratorijos“ valdomo prekinio ženklo „Ecodenta“ gaminių, iš kurių populiariausia buvo juodoji dantų pasta su anglimi. R. Stragienės teigimu, nors įmonė savo produkciją kaimyninėje valstybėje siūlė ir anksčiau, tai buvo pirmas tokio dydžio žingsnis į šios šalies prekybos tinklų rinką.

„Lenkijoje savo gaminiais prekiavome jau ketverius metus, tačiau mūsų produkcija buvo prieinama tik mažesnėse parduotuvėse – vaistinėse ir kosmetikos tinkluose. Dėkojame „Lidl“ ne tik už mumis parodytą pasitikėjimą, bet ir už suteiktą galimybę įrodyti savo gaminių vertę užsienyje. Džiaugiamės, kad galime natūralius ir kokybiškus lietuviškus kosmetikos produktus siūlyti ir Lietuvos, ir Lenkijos „Lidl“ parduotuvėse“, – tvirtina R. Stragienė. 

Per savaitę – naujas produktas rinkoje

Įmonės vadovė pasakoja, kad karantino sukeltos pasekmės neaplenkė ir jų įmonės – daliai žmonių teko dirbti iš namų, buvo rotuojamos gamybos personalo pamainos bei imtasi visų privalomų apsaugos priemonių, siekiant užtikrinti darbuotojų saugumą, taip pat, šalia įprasto sveikatos draudimo visi „BIOK laboratorijos“ darbuotojai buvo papildomai apdrausti nuo COVID-19 susirgimo rizikos. 

Be to, jau karantino pradžioje sutrikus tiekimo grandinei, buvo mestos papildomos pajėgos, siekiant surasti naujus tiekėjus ir užtikrinti įmonės veiklos tęstinumą, kad lentynose nieko netrūktų.

Jos teigimu, įmonei teko prisitaikyti ir prie staigiai pakitusių lietuvių vartojimo įpročių: „Vartotojų elgesys pasikeitė vos ne per vieną naktį – karantino metu gyventojai pradėjo įsigyti daug mažiau veido valymo priemonių ir skutimosi produktų, tačiau, pavyzdžiui, muilo paklausa išaugo net keliais kartais. Taip pat atsirado prieš tai beveik neegzistavusių prekių poreikis. Per savaitę, dirbdami net savaitgalį, sugebėjome į rinką išleisti mūsų pagamintą „Margarita“ rankų valomąjį gelį, kurio galima įsigyti ir „Lidl“ parduotuvėse“, – sako R. Stragienė. 

Pašnekovė priduria, kad šiandien yra kaip niekad svarbu palaikyti lietuviškus gamintojus ir verslus. Anot jos, tik remiant vietinę ekonomiką galima užtikrinti sklandų tolimesnį jos veikimą, juolab kad kiekvienas Lietuvoje pagamintas produktas ne tik kuria darbo vietas, bet ir įneša pinigų į valstybės biudžetą, todėl šalyje sukurta vertė čia ir pasilieka. 

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Atsisiųsti

Atsisiųsti (504.33 KB)

Pasidalinti

Kitos naujienos
Daugiau