„Jau laukiame Kalėdų“ – „Lidl“ kviečia šventėms ruoštis iš anksto

04.11.2019 10:00:00 | Vilnius, Lietuva

Artėjant Kalėdų laikotarpiui, prekybos tinklas „Lidl“ pristato naują šventinę kampaniją – „Jau laukiame Kalėdų“. Šia kampanija tinklas akcentuoja pasiruošimą šventėms iš anksto, o idėją iliustruoja septynias savaites prieš Kalėdas išleidžiamas šventinis „Lidl“ katalogas. Jį kūrybiškai ir šiltai pristatė kalėdinės kampanijos veidai – atlikėjo Justino Jaručio ir Justinos Jarutės šeima, mados pasaulyje gerai žinomas dizaineris Robertas Kalinkinas bei vienas garsiausių šalies virtuvės šefų Deivydas Praspaliauskas.

„Kampanijos šūkiu „Jau laukiame Kalėdų“ kviečiame pradėti ruoštis šventėms, taip išvengiant skubos bei nuovargio paskutinėmis dienomis prieš šventes, o mūsų išleidžiamas katalogas padės mūsų pirkėjams pasisemti idėjų, o kartu ir neužmiršti tradicijų. Kalbėdami apie ruošimąsi, akcentuojame ne tik rūpinimąsi maistu bei dovanomis, bet ir kitais ne ką mažiau svarbiais dalykais: sukurti ir parašyti atviruką, pagalvoti, ką palinkėti artimiesiems, savo rankomis supakuoti dovanas, pagaliau skirti laiko sau. Visus „Lidl“ kalėdinės kampanijos dalyvių patarimus, kaip ramiai pasiruošti Kalėdoms, suguldėme į „Lidl“ kalėdinį katalogą“– sako Elena Šilovaitė, „Lidl“ Rinkodaros departamento vadovė.

Tuo pačiu „Lidl“ parduotuvėse pradedama ir prekyba kalėdinėmis prekėmis. Kataloge esančių pasiūlymų – nuo šventinių „Favorina“ saldumynų ir gurmaniškų „Deluxe“ produktų iki kalėdinių dekoracijų bei medinių žaislų mažiesiems – bus galima rasti visose „Lidl“ parduotuvėse jau nuo lapkričio 4 d. 

Kataloge – tradicijų, dizaino, vaišių patarimai

E. Šilovaitė paaiškina, kad kalėdiniame kataloge žinomi Lietuvos žmonės dalijasi mintimis, ką jiems reiškia Kalėdos. Jie taip pat pataria, kaip pasiruošti šventėms, kad joms atėjus nereikėtų skubėti, bet būtų galima džiaugtis ramybe ir artimųjų draugija. 

„Atlikėjas J. Jarutis su žmona Justina dalijasi savo kalėdinėmis tradicijomis, D. Praspaliauskas supažindina su „Deluxe“ produktų asortimentu, R. Kalinkinas pasakoja, kaip stilingai papuošti namus – dizainerio idėjas bus galima įgyvendinti iš mūsų siūlomų kalėdinių dekoracijų ir stalo serviravimo prekių“, – vardija „Lidl“ Rinkodaros departamento vadovė.

„Lidl“ kalėdiniame kataloge savo patirtimi besidalinantis dizaineris R. Kalinkinas sako, kad ruoštis Kalėdoms pradeda nuo dekoracijų pasirinkimo, pavyzdžiui, eglutės žaisliukus įsigyja anksčiau nei eglutę.

„Dar prieš gerą mėnesį iki Kalėdų šeimoje pradedame eglutės puošybos planavimą. Išsitraukiame turimus žaisliukus ir sprendžiame, kokią spalvinę gamą rinksimės šiemet. Kartais tai sidabras su raudonais elementais, kartais tai auksas su žaliais žaisliukais, o praėjusiais metais puošėme tik kankorėžiais, kuriuos patys nudažėme skirtingomis spalvomis. Šiame procese svarbiausia – saikas“, – pasakoja R. Kalinkinas.
 
Eglutę puošė per bobų vasarą

„Lidl“ kalėdiniam katalogui iliustruoti vykusios fotosesijos metu visi kampanijos dalyviai kūrė šventinę nuotaiką ir  dailino kiekvieną užkulisiuose ruošiamą detalę. Vieniems eglutę puošti spalio viduryje buvo neįprasta, kiti su šypsena veide teigė, kad laukimo džiaugsmas – pats maloniausias.

„Kad šventės neprailgtų, Kalėdoms ruoštis pradedu paskutinėmis savaitėmis, todėl rudenį šventinė nuotaika man nėra įprasta. Fotosesijos įspūdžiais pasidalinęs socialiniuose tinkluose kaip reikiant nustebinau savo kolegas ir draugus“, – sako D. Praspaliauskas. 

Skirtingai nei virtuvės šefas, dainininkas J. Jarutis šventėms ruošiasi jau gruodžio pradžioje, nes taip gali ilgiau pasidžiaugti šventės laukimu: „Man visada smagu pradėti švęsti Kalėdas anksčiau nei gruodį – „Lidl“ fotosesijos metu netrūko gerų emocijų – buvo be galo linksma puošti eglutę spalio mėnesį, vadinamosios bobų vasaros metu, kai už lango dar buvo 15 laipsnių šilumos. Žinoma, netrūko ir iššūkių – mano dukra Adelė patvirtino fotografų kartojamą frazę, kad sunkiausia fotografuoti vaikus. Visgi fotosesija pavyko puikiai ir visi smagiai praleidome laiką.“

J. Jarutis svarsto, kad labai dažnai susitelkę į smulkmenas, pamirštame, jog iš tikro Kalėdos yra net ne apie tradicijas, o apie laiką su brangiausiais žmonėmis. Ši mintis atspindi visą kalėdinės „Lidl“ kampanijos idėją – priminimą, kad per šventes didžiausia dovana yra laikas, skirtas artimiausiems žmonėms. 

Kalėdinį „Lidl“ katalogą pamatyti galite apsilankę šioje nuorodoje.

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Atsisiųsti

Atsisiųsti (5.88 MB)

Pasidalinti

Kitos naujienos
Daugiau