„Lidl Lietuva“ savo tiekėjams pasiūlė galimybę patiems rinktis apmokėjimo terminą

20.02.2019 10:00:00 | Vilnius

Prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ didžiuojasi stipriomis ir ilgalaikėmis partnerystėmis su savo tiekėjais, todėl nuolat ieško naujų galimybių bendradarbiavimą stiprinti dar labiau. Prieš kurį laiką bendrovės verslo partneriams buvo pristatytas kompiuterizuotas sąskaitų faktūrų stebėjimo įrankis – internetinis portalas, kuriuo naudodamiesi parduotuvėms skirtų prekių tiekėjai su savo pateiktų sąskaitų faktūrų statusu susipažinti gali bet kuriuo paros metu. Tačiau nuo šiol, prisijungę prie šio portalo, jie turi galimybę pasirinkti ankstesnį nei standartinis sutartinis apmokėjimo terminą.

Aukštas skaidrumo lygis

Šio portalo naudojimas „Lidl Lietuva“ tiekėjams yra nemokamas, o jo suteikiamas skaidrumas naudingas valdant gautinas sumas. Portale tiekėjai visą parą gali sekti informaciją apie prekių sąskaitas ir jų statusą – ar sąskaita faktūra jau patvirtinta ir perduota apmokėti, kokia numatyta jos apmokėjimo data. Taip pat portalas suteikia galimybę stebėti informaciją apie jau atliktus mokėjimus, pavyzdžiui, kokia suma ir kada buvo pervesta tiekėjui.

„Internetiniame portale suteikiame galimybę tiekėjams susipažinti su visų mums pateiktų prekių sąskaitų faktūrų ir koreguojančių dokumentų statusu bei jų mokėjimo terminais. Be to, ten pat pateikiama išsami informacija apie jau atliktus mokėjimus. Tai efektyvu ir laiko atžvilgiu – nebereikia užklausų pateikti skambučiais ar elektroniniais laiškais. Bendradarbiavimas su tiekėjais pasitelkiant šį portalą yra abiem pusėms naudą nešantis sprendimas, stiprinantis gerus verslo santykius ir tarpusavio pasitikėjimo lygį“, - sako „Lidl Lietuva“ valdybos narė, administracijos tarnybos vadovė Eglė Radžiūnė.

Galimybė pasirinkti apmokėjimo terminą

Tiekėjai sąskaitas faktūras prekybos tinklui pateikia kaip ir anksčiau, o šis, jas patvirtinęs, duomenis sukelia į internetinį portalą. Prie jo prisijungęs tiekėjas bet kuriuo paros metu gali matyti savo sąskaitų faktūrų statusą. Tačiau nuo šiol prekių tiekėjas taip pat gali rinktis: gauti apmokėjimą per standartinį sutartyje numatytą terminą arba pateikti prašymą ankstesniam apmokėjimui mainais į tam tikrą nuolaidą. Nuolaidos dydis priklauso nuo to, per kiek dienų mokėjimas yra paankstinamas.

„Toks sprendimas sudaro tiekėjams galimybę savo nuožiūra valdyti gautinas sumas realiu laiku tais atvejais, kai prireikia apyvartinių lėšų. Tiekėjai pagal poreikį gali užsisakyti visų arba tik dalies savo pateiktų sąskaitų faktūrų ankstesnį apmokėjimo terminą. Mūsų siūlomas dinamiškų nuolaidų įrankis yra vertinga alternatyva mažiau lanksčiai faktoringo paslaugai ar įkeistu turtu garantuotam skolinimuisi, kai norima padidinti apyvartinį kapitalą ar pagerinti pinigų srauto būklę, kas ypač aktualu smulkaus ar vidutinio verslo atstovams, kuriems apmokėjimo terminas dažnai itin svarbus“, - sako E. Radžiūnė.

Šiuo metu „Lidl“ dirba su 99 Lietuvos tiekėjais. Didžioji dalis – daugiau nei 234 – jų produkcijos prekių parduodama su privačiais „Lidl“ prekė ženklais, dar apie 118 produktų prekybos tinklo lentynose randama su pačių gamintojų prekės ženklais.

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Atsisiųsti

Atsisiųsti (735.49 KB)

Pasidalinti

Kitos naujienos
Daugiau