„Lidl“ prekybos tinklas „Varėnos pieneliui“ padėjo išplaukti į tarptautinius vandenis

04.10.2019 09:00:00 | Vilnius

Jolanta Kuzminienė

15 metų Lietuvoje pieno produktų rinkoje gyvuojantis „Varėnos pienelis“, pradėjęs savo veiklą kaip pieno produktų gamykla, šiandien yra žinomas dėl aukščiausius „Lidl“ prekybos tinklo keliamus reikalavimus atitinkančių glaistytų varškės sūrelių. Bendradarbiavimas su „Lidl“ šiai gamyklai suteikė ne tik galimybę dar pakelti savo produkcijos kokybės kartelę, bet ir išplaukti į tarptautinius vandenis – šiai dienai „Varėnos pienelio“ varškės sūrelių tiekimo kelias aprėpia įvairias Europos, Šiaurės Amerikos šalis ir net Australiją.

Pasak „Varėnos pienelio“ vadovės Jolantos Kuzminienės, kokybiško produkto išgavimas susideda iš daugybės kriterijų, o privalomuosius patikrinimus kasmet atlieka skirtingos institucijos. Ji sako, jog dėl aukštų „Lidl“ prekybos tinklo keliamų kokybės standartų teko peržiūrėti techninę įrangą, atnaujinti patalpas, įdiegti metalo detektorius ir įsigyti kitas reikiamas priemones. 

„Kokybiškam produktui išgauti labai svarbus dirbančių žmonių atsakingumas, gera įrenginių techninė būklė, aukščiausios rūšies žaliava, tikslus receptų laikymasis ir higieniniai parametrai. Savo laboratorijose tiriame kiekvienos varškės sūrelių partijos cheminę sudėtį“, – pasakoja gamyklos vadovė J. Kuzminienė.

Didžiausia investicija – idėja

Pasak „Varėnos pienelio“ vadovės, sūrelių skonių galima išgauti įvairių, tačiau pati didžiausia investicija tenka idėjai. J. Kuzminienė sako, kad jų gaminamų varškės sūrelių paslaptis ir išskirtinumas yra tai, kad jiems pavyko suprasti, ko iš tiesų nori pirkėjas:  „Mes ne tiesiog gaminame produktą iš varškės. Mes vienam klientui suteikiame galimybę prisiminti vaikystės skonį, kitam – paragauti vasaros, pasiūlę vaisių, uogų skonio sūrelius.“

Kitas svarbus elementas yra techninis recepto ištobulinimas, o tam reikia gerai žinoti rinkos pulsą. Pats populiariausias sūrelių skonis, pasak vadovės, yra vanilinis, kitas vienas mėgstamiausių – su pienišku šokoladu ir lazdyno riešutais.

„Lietuvos rinka skonio klausimu viena vertus yra gana konservatyvi, kita vertus pasiduoda ir mados vėjams, todėl pradėjome gaminti veganiškus sūrelius bei produkciją, skirtą sportininkams. Visuomenė nori gyventi sveikiau, tačiau taip pat nori, jog skonis išliktų toks pat gardus. Stengiamės patenkinti visų poreikius paliekant galimybę mėgautis desertu“, – mintimis dalijasi J. Kuzminienė.

Svarbiausiai išlaikyti balansą

„Lidl“ itin griežtai žiūri į leistinų dažiklių, kvapiųjų medžiagų, cukraus ir druskos kiekį produktuose, tačiau „Varėnos pienelio“ vadovė teigia, jog dėl to gamyklos produkcijos receptų per daug keisti nereikėjo – pasak jos, jie visada pasižymėjo natūralumu.

„Cukraus kiekį varškės sūreliuose ribojame, tačiau nemanome, kad yra gerai juos keisti kitais panašios sudėties ingredientais. Stengiamės išlaikyti natūralumo ir saldaus malonumo balansą“, – tvirtina J. Kuzminienė.

„Mums svarbu, kad į „Lidl“ parduotuves atkeliaujanti maisto produkcija būtų ne tik kokybiška bei šviežia, bet ir palankesnė sveikatai. Iki 2025 m. sausio savo prekės ženklo produktuose planuojame 20 proc. sumažinti vidutinį pridėtinio cukraus ir druskos kiekį, o iki kitų metų gruodžio siekiame patikrinti visus privataus prekės ženklo maisto produktus, kuriuose yra dažiklių, konservantų ir kvapiųjų medžiagų bei įsitikinti, ar juos naudoti būtina. Tais atvejais, kai minėtų medžiagų naudojimo produktuose neįmanoma išvengti, gamintojus skatiname pasirinkti natūralius ingredientus“, – teigia Karolis Lebednikas, „Lidl“ Kokybės departamento vadovo pavaduotojas.

Su „Lidl“ – naujos eksporto galimybės

Pasak „Varėnos pienelio“ vadovės, nors  ir Lietuvos, ir užsienio pirkėjams svarbi produkto sudėtis, tačiau poreikiai skiriasi – lietuviams daug labiau rūpi sveika mityba ir gyvensena. Užsieniečių kriterijai vieninteliai – skonis ir kokybė, jie nesivaiko jokių madų.

„Bendradarbiavimas su „Lidl“ leido suprasti, ką reiškia dirbti su tarptautiniu tinklu ir atvėrė mums naujas eksporto galimybes. Mūsų produkciją „Lidl“ parduotuvėse galima rasti Jungtinėje Karalystėje, Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje. Produkcijos tiekimas „Lidl“ prekybos tinklui tapo ir mūsų kokybės ženklu, mums žymiai lengviau bendrauti su naujais klientais. Dabar varškės sūrelius eksportuojame ne tik į Europos šalis, bet ir į JAV, Kanadą, net Australiją“, – pasakoja J. Kuzminienė.

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Atsisiųsti

Atsisiųsti (1.21 MB)

Pasidalinti

Kitos naujienos
Daugiau