„Lidl Lietuva“ 2018 metų finansiniai rezultatai: apyvarta augo daugiau nei 23 procentais

26.07.2019 12:00:00 | Vilnius

Per 2018 finansinius metus bendrovės „Lidl Lietuva“ audituota apyvarta pasiekė 368 mln. eurų be PVM – tai yra 23,5 procento daugiau nei 2017 metais (298 mln. eurų). Atsižvelgiant į anksčiau paskelbtą viešą informaciją, „Lidl“ jau tapo ketvirtu didžiausiu prekybos tinklu Lietuvoje.

Per 2018 finansinius metus „Lidl Lietuva“ investicijos siekė 39 mln. eurų, atidarytos 7 naujos parduotuvės visoje Lietuvoje. Darbuotojų skaičius finansinių metų pabaigoje pasiekė 1700, o šiuo metu bendrovėje jau dirba daugiau nei 2000 darbuotojų. Šių metų pradžioje bendrovė reikšmingai padidino atlyginimų biudžetą ir pristatė kitų naujovių darbuotojų gerovei bei motyvacijai užtikrinti: visus savo darbuotojus apdraudė privačiu sveikatos draudimu, dirbantiems parduotuvėse ir logistikos centre pradėjo taikyti specialius motyvacinius priedus ir kt.

„2018-ieji mūsų bendrovei buvo dar vieni nuoseklios plėtros metai. Atidarę septynias naujas parduotuves, galime pasiekti dar didesnį pirkėjų ratą ir aš ypač džiaugiuosi, kad mūsų pažadas pasiūlyti geriausią kokybę už geriausią kainą yra sėkmingai įgyvendinamas. Šią gegužę atlikta reprezentatyvi apklausa parodė, kad gyventojai vertina „Lidl“ kaip žemų kainų lyderį Lietuvoje. Visa tai pasiekėme tik turėdami stiprius specialistus kiekvienoje kompanijos grandyje. Stipri komanda yra pagrindinė mūsų sėkmingo augimo priežastis“, - sako „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius Radostin Roussev-Peine.

Baigiantis ataskaitiniam laikotarpiui, „Lidl Lietuva“ įstatinis kapitalas išliko nepakitęs ir siekė 187,7 mln. eurų. Bendrovė 2018 finansinių metų pabaigoje deklaravo 13,8 mln. eurų pelną po mokesčių. Per praėjusius finansinius metus „Lidl Lietuva“ į valstybės biudžetą sumokėjo per 70 mln. eurų mokesčių ir tapo dvyliktu didžiausiu mokesčių mokėtoju Lietuvoje. „Teigiamą rezultatą labiausiai lėmė nuoseklus investavimas į procesų optimizavimą. Tai leido pagerinti darbo našumą ir efektyviau valdyti veiklos išlaidas“, - sako „Lidl Lietuva“ Administracijos tarnybos vadovė Eglė Radžiūnė.

Trečiaisiais savo veiklos Lietuvoje metais įmonė susikoncentravo į savo pagrindines stiprybes: geriausią vertę už kainą, kainų lyderystę ir socialinę atsakomybę. Kompanija nuolat stiprina bendradarbiavimą su vietos gamintojais ir paslaugų tiekėjais. Be to, „Lidl Lietuva“ vis labiau vysto socialinės atsakomybės veiklas, remdama vaikų dienos centrus, Maisto banką ir Lietuvos moksleivių krepšinio lygą, bendradarbiaudama su savivaldybėmis, tobulindama infrastruktūrą ir draugišką bendruomenėms aplinką.

2019 metų pradžioje „Lidl Lietuva“ gavo prestižinius „Top Employer Lietuva“ ir „Top Employer Europe“ įvertinimus, be to, prestižiniame „ICERTIAS Best Buy Award“ nuomonių tyrime dalyvavę šalies vartotojai prekybos tinklą „Lidl“ vėl pripažino geriausio kainos ir kokybės santykio pavyzdžiu. Gegužę tyrimų kompanijos „Spinter“ atlikta reprezentatyvi šalies gyventojų apklausa parodė, kad didžiausias gyventojų skaičius (32 proc.) „Lidl“ įvardija kaip žemų kainų lyderį Lietuvoje.

Šiuo metu Lietuvoje veikia iš viso 44 „Lidl“ parduotuvės Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Palangoje, Mažeikiuose ir kituose miestuose. Bendrovė aktyviai tęsia plėtrą – jau liepos 29 d. nauja parduotuvė bus atidaryta pačiame Vilniaus centre, čia esančio prekybos centro G9 patalpose.

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Atsisiųsti

Atsisiųsti (550.99 KB)

Pasidalinti

Kitos naujienos
Daugiau