„Lidl“ – geriausią reputaciją turintis prekybos tinklas šalyje
Prekybos tinklas „Lidl“ pasižymi geriausia reputacija iš didžiųjų Lietuvos maisto prekybos tinklų, rodo devintą kartą pristatytas Lietuvos įmonių reputacijos indeksas. „Lidl“ taip pat įvertintas už taikliausią komunikaciją internete iš visų tyrime dalyvavusių įmonių.
Duomenų analizės kompanija „Repsense“ jau antrus metus matavo Reputacijos tyrime dalyvaujančių bendrovių ir organizacijų įvaizdį internete. Būtent „Lidl“ šiemet buvo apdovanotas kompanijos „Repsense“ už taikliausią komunikaciją internete tarp visų tyrime dalyvavusių įmonių. Tyrimo rengėjų teigimu, „Lidl“ išsiskyrė turinio įvairovės balansu ir informacinių kanalų įvairove. „Lidl“ komunikacija ne tik gerai atspindėjo pagrindines žinutes apie žemą produktų kainą ir aukštą kokybę, bet ir efektyviai komunikavo apie įmonę kaip darbdavį, finansinius rezultatus, bendrovės inovatyvumą ir tvarumą.
„Pastarieji metai prekybos tinklų sektoriuje ir jų komunikacijoje buvo tikrai įdomūs ir konkurencingi. Klientams, partneriams, potencialiems darbuotojams ir visuomenei visus metus aktyviai pasakojome apie visos „Lidl“ komandos pastangas siekiant pasiūlyti geriausius produktus už geriausią kainą, veikti tvariai ir rūpinantis įmonės darbuotojais. Geriausią reputaciją turinčio prekybos tinklo įvertinimas motyvuoja kelti kartelę dar aukščiau“, – sako Antanas Bubnelis, „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas.
Metų pradžioje „Lidl Lietuva“ už išskirtinį dėmesį savo darbuotojams buvo įvertinta prestižiniais „Top Employer 2024 Lietuva“ ir „Top Employer 2024 Europe“ sertifikatais. Toks įvertinimas organizacijai suteiktas jau šeštus metus iš eilės.
Be to, šiemet „Lidl“ buvo jau penktus metus iš eilės pripažintas tvariausiu prekės ženklu Lietuvoje. Šį įvertinimą suteikė tarptautinės tvarumo analizės „Sustainable Brand Index™️“ tyrėjai, kurie kasmet Europoje vykdo reprezentatyvius nuomonės tyrimus.
Reputacijos tyrimas buvo atliktas šių metų vasario mėn. Jo metu 1910 respondentų buvo suskirstyti į tris grupes: plačiosios visuomenės atstovus, nuomonės lyderius (ekspertai, tinklaraštininkai, žurnalistai ir t. t.) ir sprendimų priėmėjus (didžiausių Lietuvos įmonių vadovai, verslo organizacijų arba asociacijų vadovai, politikai, žiniasklaidos priemonių savininkai, ambasadoriai ir t. t.).
Tyrime analizuojamas respondentų požiūris į įmonę, instituciją, įstaigą – ar ji suvokiama, kaip turinti gerą reputaciją, ar ji yra mėgiama, ar ja pasitikima. Taip pat tiriami svarbiausi reputacijai įtaką darantys atributai: produktai ir paslaugos, rezultatai, valdymas, inovatyvumas, lyderystė, darbo aplinka, pilietiškumas.
Lietuvos įmonių reputacijos tyrimą atliko konsultacijų bendrovė „Civitta“ kartu su Investuotojų forumu, komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“, Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), duomenų analizės įmone „Repsense“ ir Lietuvos startuolių asociacija „Unicorns Lithuania“.