Prekybos tinklą „Lidl“, 2021 m. kovą, Lietuvos gyventojai antrus metus iš eilės pripažino tvariausiu prekės ženklu šalyje, rodo prestižinis nepriklausomas Europos prekių ženklų tvarumo indeksas „Sustainable Brand Index™️“. Šį tvariausių įmonių reitingą sudarė Švedijoje įsikūrusi tyrimų bendrovė „SB Insight“.

Kiekvienoje Europos šalyje gyventojai vertino prekių ženklų atsakomybę už jų poveikį aplinkai bei visuomenei septyniose pramonės šakose, tokiose kaip bankai, elektra ir šildymas, maistas ir gėrimai, degalai, maisto prekių parduotuvės, telekomunikacijos, transportas ir kelionės. Lietuvoje tvariausiu prekės ženklu išrinktas prekybos tinklas „Lidl“.

Tyrimų agentūra „SB Insight“ kasmet nuo 2011 m. vertina, kokią įtaką tvarumo politika daro prekių ženklams, jų komunikacijai ir verslo plėtrai, bei išveda prekių ženklų tvarumo indeksą. Įmonės atrenkamos pagal kelis nepriklausomus kriterijus: užimamos rinkos dalį, apyvartą ir bendrą prekių ženklo žinomumą šalyje. Atrinktus prekių ženklus aplinkosaugos ir socialinės atsakomybės srityse vėliau vertina šalies gyventojai. Šiais metais tyrime dalyvavo daugiau nei 60 tūkst. vartotojų iš Europos šalių. Buvo analizuojami 1 400 prekių ženklų iš 34 sektorių.

„Lidl Lietuva“ nuo pat veiklos pradžios šalyje kelia sau didelius tvarumo reikalavimus. Saugodama gamtą, bendrovė naudoja žaliąją energiją, stato aplinkai draugiškas parduotuves, vadovaujasi ne tik įvairiais pastatų, bet ir produktų tvarumo sertifikatais. 2019 m. „Lidl Lietuva“ pristatė plastiko mažinimo kampaniją „Banginio dydžio dėkui“, o 2020 m. pradžioje tapo pirmuoju iš didžiųjų prekybos tinklų Lietuvoje, atsisakiusių plastikinių pirkinių maišelių. Vien šis žingsnis leido per vienerius metus plastiko kiekį sumažinti daugiau nei 90 tonų.

Prekybos tinklas itin didelį dėmesį skiria darbuotojų gerovei. Prekybos tinklas moka vienus didžiausių atlyginimų mažmeninės prekybos sektoriuje šalyje, taip pat jau trečius metus iš eilės visi „Lidl“ darbuotojai yra draudžiami papildomu privačiu sveikatos draudimu. „Lidl“ taip pat sudaro kiekvienam darbuotojui galimybes kilti karjeros laiptais, nepamiršta komandos narių ir jų vaikų per didžiausias metų šventes, kurias darbuotojai praleidžia su savo artimaisiais.

„Lidl“ pagalbą teikia bendruomenėms bei socialiai jautrioms grupėms. Viena pagrindinių įmonės vykdomų iniciatyvų – jau daugiau nei trejus metus vykdomas socialinis projektas „Už saugią aplinką mūsų vaikams“. Prisidėti prie projekto gali ir visi Lietuvos žmonės, priduodami depozitą „Lidl“ taromatuose ir paaukodami už jį gautą sumą vaikų dienos centrus koordinuojančioms organizacijoms – „Gelbėkit vaikus“, Maltos ordino pagalbos tarnyba bei „Caritas“. Surinktą sumą „Lidl“ kiekvieną mėnesį padvigubina. Per trejus projekto metus vaikų dienos centrams „Lidl“ kartu su pirkėjais paaukojo daugiau kaip 175 tūkst. eurų.

Daugiau informacijos apie visą įmonių reitingą Lietuvoje: https://www.sb-index.com/lithuania