REset Plastic

Plastiko strategija

„Lidl Lietuva“ supranta savo atsakomybę už poveikį aplinkai ir visuomenei. Siekdama tausesnio išteklių naudojimo, taršos mažinimo ir kuo didesnio masto aliekų perdirbimo „Lidl Lietuva“ siekia iki 2025 metų pabaigos sumažinti plastiko naudojimą savo privačių prekės ženklų plastikinėse pakuotėse bent 20% ir užtikrinti, kad visos mūsų privačių prekės ženklų plastiko pakuotės būtų kuo labiau perdirbamos.

Šios priemonės yra tarptautinės „Schwarz“ grupės (kuriai priklauso ir „Lidl“) plastiko strategijos „REset Plastic“ dalis. Ši visapusiška strategija apima plastiko mažinimą, projektavimą, perdirbimą, šalinimą iš aplinkos, taip pat inovacijas ir švietimą. Tai padeda sumažinti plastiko naudojimą ir siekti uždarų medžiagų ciklų pagal žiedinės ekonomikos principus.

Mūsų tikslai privačių prekių ženklų plastiko pakuotėms

%

mažiau plastiko iki 2025 m. pabaigos

%

visos plastiko pakuotės kuo labiau perdirbamos iki 2025 m. pabaigos

0 %

juodojo plastiko mūsų pakuotėse iki 2021 m. pabaigos

%

perdirbto plastiko mūsų pakuotėse iki 2025 m. pabaigos

REset Plasti

„REset Plastic“ strategijos sritys:

REduce. Stengiamės mažinti plastiko kiekius visur, kur įmanoma ir yra tvaru

REdesign. Stengiamės pakuotes kurti tokias, kad jas būtų galima perdirbti, siekiant uždarų medžiagų ciklų

REcycle. Renkame, rūšiuojame ir perduodame perdirbimui

REmove. Palaikome iniciatyvas dėl plastiko atliekų šalinimo iš aplinkos

REsearch. Siekdami inovatyvių sprendimų, investuojame į tyrimus ir plėtrą bei šviečiame visuomenę apie perdirbimą ir išteklių taupymą

Media centras