„Lidl Lietuva“ supranta savo atsakomybę už poveikį aplinkai ir visuomenei. Sąmoningas išteklių naudojimas taip pat labai svarbu, todėl „Lidl Lietuva“ užsibrėžė tikslą iki 2025 metų savo prekės ženklų pakuotėms sumažinti plastiko kiekį 20% ir užtikrinti, kad 100% mūsų privačių prekės ženklų pakuočių būtų galima perdirbti.

Šios priemonės yra „REset Plastic“, tarptautinės „Schwarz“ grupės plastiko mažinimo strategijos, prie kurios prisijungė ir „Lidl Lietuva“, dalis. Ši visapusiška strategija apima plastiko mažinimą, projektavimą, perdirbimą, šalinimą iš aplinkos, taip pat inovacijas ir švietimą. Tai padeda sumažinti plastiko naudojimą ir siekti uždarų medžiagų ciklų pagal žiedinės ekonomikos principus.

Mūsų tikslai

%

mažiau plastiko iki 2025 metų

%

mūsų privačių prekės ženklų pakuočių perdirbamos iki 2025 metų

%

juodojo plastiko visose privačių prekės ženklų pakuotėse iki 2021 m. pabaigos

%

perdirbto plastiko privačių prekės ženklų pakuotėse iki 2025 m. pabaigos

REset Plasti

„REset Plastic“ strategijos veiksniai

REduce. Stengiamės mažinti plastiko kiekius visur, kur įmanoma ir yra tvaru

REdesign. Stengiamės pakuotes kurti tokias, kad jas būtų galima perdirbti, siekiant uždarų medžiagų ciklų

REcycle. Mes renkame, rūšiuojame ir perduodame perdirbimui

REmove. Mes palaikome iniciatyvas dėl plastiko atliekų pašalinimo iš aplinkos

REsearch. Siekdami inovatyvių sprendimų, investuojame į tyrimus ir plėtrą bei šviečiame visuomenę apie perdirbimą ir išteklių taupymą

Daugkartiniai maišeliai vaisiams ir daržovėms

Daugkartiniai maišeliai vaisiams ir daržovėms

Savo klientus skatiname naudoti ne tik daugkartinius pirkinių maišelius, bet ir daugkartinius maišelius vaisiams, daržovėms bei biriems produktams. Šiuos maišelius galima naudoti kaip alternatyvą vienkartiniams plastikiniams maišeliams. Šie maišeliai, primenantys tinklinę medžiagą, pagaminti iš poliesterio ir yra tinkami perdirbti. Daugkartiniai maišeliai pagaminti taip, kad juos būtų patogu prižiūrėti – maišeliai yra pritaikyti plovimui ir daugkartiniam skalbimui.

Plastiko kiekio mažinimas „Saguaro“ buteliukuose

Plastiko kiekio mažinimas „Saguaro“ buteliukuose

„Lidl“ prekės ženklo vanduo - kasdienė daugybės klientų vartojama prekė, tad jos pakuotės pokyčiai turi ženklių rezultatų. Plastiko kiekį „Saguaro“ buteliukuose sumažinome jau antrą kartą. Paskutinio pakeitimo pasiekimas – 47 tonomis per metus mažiau plastiko.

Media centras