Plastiko mažinimo strategija

Plastiko mažinimo strategija

„Lidl Lietuva“ supranta savo atsakomybę už poveikį aplinkai ir visuomenei. Sąmoningas išteklių naudojimas taip pat labai svarbu, todėl „Lidl Lietuva“ užsibrėžė tikslą iki 2025 metų savo prekės ženklų pakuotėms sumažinti plastiko kiekį 20% ir užtikrinti, kad 100% mūsų privačių prekės ženklų pakuočių būtų galima perdirbti.

Šios priemonės yra „REset Plastic“, tarptautinės „Schwarz“ grupės plastiko mažinimo strategijos, prie kurios prisijungė ir „Lidl Lietuva“, dalis. Ši visapusiška strategija apima plastiko mažinimą, projektavimą, perdirbimą, šalinimą iš aplinkos, taip pat inovacijas ir švietimą. Tai padeda sumažinti plastiko naudojimą ir siekti uždarų medžiagų ciklų pagal žiedinės ekonomikos principus.

Mūsų tikslai

lrb.sandwich-arrow

0 %

mažiau plastiko iki 2025 metų

lrb.national-food-2

0 %

mūsų privačių prekės ženklų pakuočių perdirbamos iki 2025 metų

lrb.product

0 Tonų

mažiau plastiko pateks į gamtą išėmus iš prekybos vienkartinius maišelius

lrb.detergent

0 Tona

sumažinti sunaudojamo plastiko kiekį per metus naudojant 10% mažiau plastiko „Saguaro“ buteliukų gamybai

picture

„REset Plastic“ strategijos veiksniai

REduce. Stengiamės mažinti plastiko kiekius visur, kur įmanoma ir yra tvaru

REdesign. Stengiamės pakuotes kurti tokias, kad jas būtų galima perdirbti, siekiant uždarų medžiagų ciklų

REcycle. Mes renkame, rūšiuojame ir perduodame perdirbimui

REmove. Mes palaikome iniciatyvas dėl plastiko atliekų pašalinimo iš aplinkos

REsearch. Siekdami inovatyvių sprendimų, investuojame į tyrimus ir plėtrą bei šviečiame visuomenę apie perdirbimą ir išteklių taupymą

Daugiau: www.reset-plastic.com