Plastiko mažinimo strategija

Plastiko mažinimo strategija

„Lidl Lietuva“ supranta savo atsakomybę už visuomenę ir aplinką. Sąmoningas išteklių naudojimas taip pat vaidina svarbų vaidmenį. Dėl šios priežasties „Lidl Lietuva“ yra užsibrėžusi tikslą nuo 2020 metų iš prekybos išimti visus vienkartinius plastikinius pirkinių maišelius, iki 2025 metų pabaigos sumažinti privačių prekių ženklų plastikinių pakuočių kiekį 20% bei užtikrinti, kad iki 2025 metų pabaigos, visos prekybos tinklo privačių prekės ženklų gaminių plastiko pakuotės būtų 100% perdirbamos.

Visos šios priemonės yra „REset Plastic“, tarptautinės Schwarz grupės plastiko mažinimo strategijos, prie kurios prisijungė „Lidl Lietuva“, dalis.

Mūsų tikslai

lrb.sandwich-arrow

0 %

sumažinti sunaudojamo plastiko kiekį iki 2025 metų

lrb.national-food-2

0 %

perdirbamos privačių prekės ženklų gaminių plastiko pakuotės iki 2025 metų

lrb.product

0 Tonų

mažiau plastiko pateks į gamtą išėmus iš prekybos vienkartinius maišelius

lrb.detergent

0 Tona

sumažinti sunaudojamo plastiko kiekį per metus naudojant 10% mažiau plastiko „Saguaro“ buteliukų gamybai

picture

„REset Plastic“ strategijos veiksniai

REduce. Mes dedame pastangas, kad sumažintume plastiko kiekį ten, kur tai įmanoma

REdesign. Mes ttengiamės kurti pakuotes taip, kad jos būtų perdirbamos ir draugiškos aplinkai

REcycle. Mes renkame, rūšiuojame ir perdirbame

REmove. Mes palaikome iniciatyvą sumažinti plastiko patekimą į aplinką

REsearch. Mes investuojame į novatoriškus sprendimus ir mokslinius tyrimus bei teikiame jiems informaciją apie perdirbimą ir išteklių išsaugojimą

Daugiau: www.reset-plastic.com