Moksleivių krepšinio lyga

Moksleivių krepšinio lyga

„Lidl Lietuva“ – pagrindinė Lietuvos moksleivių krepšinio lygos rėmėja

Kelias iki didžiųjų pergalių susideda iš mažų žingsnelių. Nuo 2016 m., tapus pagridine Lietuvos moksleivių krepšinio lygos (MKL) rėmėja, „Lidl Lietuva“ džiaugiasi galėdama lydėti šiuo keliu juo einančius jaunuosius krepšinio žaidėjus ir šitaip prisidėti prie jų bei viso šalies sporto ateities. „Lidl Lietuva“, būdama socialiai atsakinga bendrovė, palaiko veiklas, kurios skatina jaunimo užimtumą, aktyvų šeimų laisvalaikį ir sveiką gyvenimo būdą.

picture

Lietuvos moksleivių krepšinio lygoje rungtyniauja 11–19 metų vaikinai ir merginos. Kasmet nuo spalio iki gegužės galo vykstantis lygos sezonas – svarbi nacionalinės krepšinio piramidės dalis, nes būtent čia įvyksta pirmasis sporto kovos krikštas, patiriami pirmieji iššūkiai ir nusivylimai bei, žinoma, pergalės džiaugsmas.

picture

Bendrovės „Lidl Lietuva“ ir Lietuvos moksleivių krepšinio lygos partnerystė numato, kad prekybos tinklo skirtomis lėšomis padengiamos žaidėjų aprangų gamybos, teisėjų paslaugų, lygos renginių organizavimo, apdovanojimų bei kitos išlaidos, būtinos organizuojant sporto veiklą.

picture

„LIDL – MKL Žvaigždžių diena“ – vienas svarbiausių metų renginių jauniesiems talentams. „Lidl“ prisideda, jog ši jaunųjų žvaigždučių šventė būtų įgyvendinta aukščiausiu lygiu ir joje netrūktų puikių emocijų. „LIDL – MKL Žvaigždžių dienoje“ jaunieji talentai demonstruoja įgūdžius įvairiose krepšinio rungtyse, o geriausi lygos krepšininkai susikauna žvaigždžių rungtynėse.

picture

2019 m. vasario mėnesį „LIDL – MKL Žvaigždžių diena 2019“ vyko Jonavoje. Šventė sulaukė ir Lietuvos krepšinio federacijos prezidento Arvydo Sabonio dėmesio. Lietuvos krepšinio federacijos prezidentas teigė, kad tokie renginiai yra reikalingi jaunimui bei prisideda prie krepšinio populiarinimo.

 

„Kai mes augome, net negalėjome pagalvoti, kad ateityje bus kas nors panašaus. Tokios šventės yra įdomios žiūrovams bei reikalingos vaikams. Džiugu, kad tai tapo Lietuvos moksleivių krepšinio tradicija. Lietuvoje krepšinis yra numeris 1, o kai miestuose atsiranda naujų arenų, norisi ten nuvykti ir populiarinti krepšinį“, – teigė A. Sabonis.

picture

Krepšinio federacijos ir „Lidl“ bendradarbiavimas neapsiriboja vien MKL veikla. „Lidl“, rūpindamasis jaunimo užimtumu, yra prisidėjęs prie krepšinio aikštelės atidarymo Tauragėje, kurią įrengė kartu su rajono savivaldybe ir Lietuvos krepšinio federacija. „Lidl“ taip pat prisidėjo prie rekonstrukcijos arba pati įrengė 5 krepšinio aikšteles Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

Lietuva pilna krepšinio talentų

Jau trečius metus iš eilės „Lidl“ ir MKL partnerystę stiprina Lietuvos krepšinio žvaigždė ir buvęs lygos auklėtinis Jonas Valančiūnas. Būtent jis ir yra vienas pagrindinių MKL ir prekybos tinklo kurtų reklamų herojus.

picture

Naująjį sezoną MKL pasitinka su šūkiu „Lietuva pilna krepšinio talentų“, o naujoje reklamoje kartu su J. Valančiūnu nusifilmavo ir beveik 100 MKL auklėtinių.

picture

Pagrindinis naujos reklamos tikslas – parodyti jauniesiems krepšininkams, jog didžiausi talentai gali užaugti ne tik šalies didmiesčiuose, bet ir pačiuose mažiausiuose ir atokiausiuose Lietuvos kampeliuose. Geriausias to pavyzdys – kampanijos veidu tapęs krepšininkas J. Valančiūnas: kilęs iš Utenos, pirmųjų krepšinio žingsnių išmokęs būtent MKL.

Daugiau apie kampaniją
lrb.time

MKL sezonas prasideda spalio mėnesį

lrb.friendly

MKL rungtyniauja daugiau kaip 5000 jaunųjų krepšininkų

lrb.good

Lygoje rungtyniauja 11–19 metų vaikinai ir merginos

lrb.walk

Per sezoną sužaidžiama daugiau nei 3500 rungtynių