2014 metų gruodžio mėnesį „Lidl“ tapo pirmuoju mažmeniniu prekybos tinklu, prisidėjusiu prie „Greenpeace“ „Detox“ kampanijos. Kampanijos metu - 2014-2020 metais - „Lidl“ siekė pašalinti arba pakeisti potencialiai kenksmingas medžiagas iš privačių prekės ženklų tekstilės ir avalynės gamybos procesų.

Tokio tikslo pasiekimas leistų pagerinti avalynės bei tekstilės pramonės socialines, aplinkos apsaugos sąlygas.

2020 metais, pasibaigus „Detox“ kampanijai, „Lidl“ jau gali pateikti dalyvavimo rezultatus.

Kiek tik tai buvo įmanoma, „Lidl“ išvengė aplinkai kenkiančių chemikalų naudojimo tekstilės gamyboje, taip sumažindamas neigiamą poveikį aplinkai ir žmonėms.

Ataskaita, kurią galite rasti žemiau, aprašo „Lidl“ strategiją, apžvelgia svarbiausius 2015-2020 metais pasiektus tikslus, ir trumpai išdėsto 2019m. įgyvendintas priemones bei jų rezultatus. Ataskaitoje taip pat galima rasti, kokių tikslų „Lidl“ sieks ir toliau, dėdamas pastangas kurti aplinkai draugiškesnę tekstilės ir avalynės gamybą.