2 - as populiariausias prekės ženklas Lietuvoje

KANTAR tyrimas

Lietuvos gyventojai „Lidl“ prekės ženklą įvardijo kaip vieną populiariausių, rodo „Kantar Emor“ ir „Kantar TNS“ tyrimų agentūrų atliktas populiariausių prekių ženklų tyrimas.  

Vos prieš dvejus metus į Lietuvos rinką įžengęs prekybos tinklas „Lidl“ pakilo į antrą vietą populiariausių prekės ženklų dešimtuke šalyje. Praėjusiais metais „Lidl“ šiame dešimtuke užėmė septintą vietą.
 
Labiausiai mėgstamas prekės ženklas Lietuvoje yra „Facebook“, o trečioje vietoje liko „YouTube“. Populiariausių prekės ženklų dešimtuką visose trijose Baltijos šalyse sudarė globalūs prekės ženklai tokie kaip „Youtube“, „Google“ ir „Swedbank“ .

Prekės ženklų populiarumo tyrimas buvo vykdomas š. m. balandį. Tyrimo metu apklausti 15–74 m. amžiaus Estijos, Latvijos ir Lietuvos gyventojai. Apklaustųjų skaičius nustatytas atsižvelgiant į trijų valstybių populiacijos skirtumus, tačiau kiekvienoje šalyje apklausta bent tūkst. respondentų. Į apklausą įtraukta virš 150 prekės ženklų.