Lietuvos gyventojai „Lidl“ prekės ženklą įvardijo kaip vieną populiariausių, rodo „Kantar Emor“ ir „Kantar TNS“ tyrimų agentūrų atliktas populiariausių prekių ženklų tyrimas.  

Vos prieš dvejus metus į Lietuvos rinką įžengęs prekybos tinklas „Lidl“ pakilo į antrą vietą populiariausių prekės ženklų dešimtuke šalyje. Praėjusiais metais „Lidl“ šiame dešimtuke užėmė septintą vietą.
 
Labiausiai mėgstamas prekės ženklas Lietuvoje yra „Facebook“, o trečioje vietoje liko „YouTube“. Populiariausių prekės ženklų dešimtuką visose trijose Baltijos šalyse sudarė globalūs prekės ženklai tokie kaip „Youtube“, „Google“ ir „Swedbank“ .

Prekės ženklų populiarumo tyrimas buvo vykdomas š. m. balandį. Tyrimo metu apklausti 15–74 m. amžiaus Estijos, Latvijos ir Lietuvos gyventojai. Apklaustųjų skaičius nustatytas atsižvelgiant į trijų valstybių populiacijos skirtumus, tačiau kiekvienoje šalyje apklausta bent tūkst. respondentų. Į apklausą įtraukta virš 150 prekės ženklų.